2012年9月6日 星期四

Hugo's@尖沙咀 - classic之夜

Hugo's

地址 : 尖沙咀河內道18號香港凱悅酒店大堂
電話 : 3721 7733
消費 : 8折後$635/head (ie total $2,550)
整體評價 : good


即興局............aug 23, 12..........4人來dinner...........叫咗 :

1) 麵包籃 (免費)


-有3款包,長蒜蓉包,mini sour dough同隻有提子乾嘅包
-包唔熱,ok啦,質素就唔講得喇.............因為當時我好肚餓,所以食咗3個包..............hehe



2) caesar salad (hk$155)
-romaine, croutons, parmesan, lemon, egg, olive oil, bacon
-食友說呢個喺經典,所以叫嚟試吓
-會喺你枱旁即場將沙律撈好
-蔬菜新鮮脆甜,麵包粒同煙肉粒有咬口
-dressing微酸
-味道上沒問題


3) lobster bisque (hk$175)
-cream and brandy scented soup, lobster
-喺會你身邊煮的
-因我喺第1次嚟hugo's,所以初時無為意有"搶火"環節
-當舉起相機影時,已錯過咗最輝煌嘅1刻..........對這個火光,未喺最勁..........食友影捕捉到火光熊熊嘅畫面
-佢嘅龍蝦湯無坊間食到嘅"杰",較為薄身,但鮮味度足,不過濃/鹹
-龍蝦肉亦爽同鮮
-喺視覺上同味覺上都收效............值得試吓




4) french onion soup (hk$150)
-onion and beef broth, cheese crouton
-我就想試吓佢嘅洋蔥湯添
-個湯,無論面頭嘅gruyere芝士/洋蔥份量都好足,湯亦甜,唯獨洋蔥味不重,湯嘅份量唔太多



5) steak au piovre (hk$495)
-black pepper crusted us tenderloin, pepper sauce
-這個亦喺身旁煎的
-1份有2件,啱晒我哋share嚟食
-order咗5成熟,2面"痴"滿煎到薄脆嘅幼身pepper碎,1刀(靚刀嚟架..........同我上次去中環mandaxxx grill + bxx1樣,有隻蜜蜂logo)切落去,1d筋都無,唔洗用力,easy job
-裡面嘅肉質好嫩紅,質感很滑,juicy,全件1d無老到,牛味雖未至好濃郁,但都算唔錯
-所以整體水準高過我嘅想像



6) rib eye, us colorado holstein prime (hk$560)
-350g
-選多1款牛嚟試,要了rib eye,因為想牛味多d
-同樣叫了5成,有溫和嘅炭燒味,肉亦juicy,嫩,但如生多1點會更理想
-肉味都出,另外排咗紅酒同pepper sauce,其實唔+仲好,我哋4人好似都無嘜掂過個汁
-仲有3款mustard : 英式,法式同pommery...........隨你口味...........我試咗少少pommery,其他還是鍾於原味
-肉質我就like上面嘅pepper crusted tenderloin...........肉味我就喜歡呢個

7) rosti potato (hk$55)
-因為想試吓咩叫瑞士式煎薯餅,所以叫來1
-
由於相機資質所限,影得好暗..........大家睇得唔清楚
-
喺將薯絲堆埋1團煎到金黃色,當中無其他食材............比西班牙式嘅tortillapure potato
-
簡單又無花巧,有薯仔香


8) creamy spinach (hk$55)
-個菠菜切得好碎,幸好無煮到腍晒,否則就會好糊仔吓
-個鐵盤內放咗蠟燭,可以暖住放喺上面嘅side dishes同+有牛油煮過嘅汁

9) dover sole meuniere (hk$565)
-pan fried, brown butter,lemon, white wine
-hugo's有2個set dinner...........侍應介紹,set dinner內都會包括多款signature嘅菜色...........每款以tasting portion嘅size
-見menu上有dover sole............我哋又食咗2味牛..........所以叫個魚嚟平衡吓
-個portion大........煎得金黃色..........估唔到中間有條大長骨.............負責分魚嘅食友就幫大家起晒d骨...........先分比大家
-其實唔+個牛油sauce都夠味
-魚肉唔過老,不過都唔會嫩滑
-欣賞佢嘅細心..........個檸檬喺有紗布包住..........等你唧出嚟時,d核唔會跌落個dish度

10) baked chocolate souffle (hk$125)
-grand marnier or chocolate cognac sauce
-焗得好靚,有高
-裡面偏濕潤,坊間平時食到的乾爽好多
-朱古力味濃
-可選擇+埋旁邊嘅橙酒同乾邑朱古力漿1齊食
-很期望去中環嘅mandaxxx grill + bxx試埋佢嘅souffle,等我可以2者比較吓


11) cherries jubilee (hk$125)
-dark cherries, cinnamon, kirschwasser, vanilla ice cream
-都數唔到呢個喺全晚第幾個會點火嘅菜色了
-為的喺煮d車厘子,都有成12粒架..........櫻桃酒只喺輕手,唔會食醉大家
-櫻桃經煮過後,1定都變腍............幸好沒有成1pat嘢咁,每粒仲好完整.........味道亦無問題
-個人對煮腍咗嘅生果麻麻.........所以我會喜歡個雲呢嗱雪糕同片薄脆多d

12) bombe alaska (hk$210)
-vanilla, chocolate, raspberry ice cream, meringue
-食友都去過以前舊嘅hugo's食過alaska,佢話都幾好架
-所以緊喺要食啦
-又1玩火之作............很細心幫大家分好
-面用蛋白做成嘅meringue唔厚............經燒過後入口唔重酒精味............而且有點似燒溶咗嘅唔甜綿花糖咁,輕如風且滑
-裡面嘅雪糕亦很packed,沒有溶掉,亦帶有冰感,3色雪糕裡,用上raspberry味去代替common會用嘅士多啤梨...........喜歡這個raspberry,因會帶點酸,味道突出,搶晒其餘雲呢嗱味同朱古力味嘅雪糕
-又有d新鮮嘅什berries生果.............以alaska嚟講,這個很好味

13) chocolate bon bon (送)
-侍應以為我哋食完甜品round............所以送來出煙嘅bon bon petit fours
-其實我正動議+碼,叫多客甜品
-打開蓋後...........每人2粒
-朱古力好薄脆,裡面的雲呢嗱雪糕亦好結實,冰凍

14) mangoes foster (hk$125)
-white rum, caramel, cinnamon, dark rum ice cream
-去到encore環節,有2個選擇分歧........我提議crepe suzutte.........而另1食友就對mangoes foster有興趣,原因是坊間少見...........3:1.........就服從大多數嘅決定
-呢個很酒味,墊底的pastry索咗d酒,而dark rum雪糕,更為濃郁,愛酒人士必like
-芒果就有自然果甜酸

後記
1) 店內環境


2) 環境唔錯,有情調,餐廳仲安排咗外藉歌手又彈又唱,到每枱唱2首歌..........因為我哋4人嘅組合,所以歌手唱咗1首u've got a friend............老實講佢的確唱得唔錯..........聽得令人好舒服, 又有感情

3) 不過落單時,經理唔多buy我哋starter,soup叫1碟來share..........又話好難幫我哋分..........我哋話唔洗佢同我哋分..........佢又話我哋1齊夾嚟食/飲就唔多衛生...........我哋多次話ok.........佢都唔肯罷休..........要食友堅持多次...........佢先收聲..........這部份太過pushy了...........結果我哋所叫嘅份量剛好..........又1次引証餐廳front line staff嘅建議唔喺best suggestion........佢只會就自己operation方便/為食肆"卒數" (ie 増+sales volume)

4) 用hsbc白金visa card, hsbc premier master card.............mon-thu : 8折; fri-sun : 85折.............優惠到sep 30, 2012咋

5) 自從上次的信用咭優惠事件...........我對credit card discount有點phobia............埋單前同經理確認咗有8折先比張咭佢碌.............食友問我,咁遲先check..........如果經理話無會點...........我緊喺會同佢理論啦,事關今次訂位時已問淸楚食set有無折架等等...........何況今次全部食a la carte添

6) fyi.........又因為以往喺酒店訂枱嘅經驗...........check咗如10人以上喺要收deposit...........請留意~~~




點樣去???
1) mtr西鐵尖東站 n2出口

2) 過對面馬路就喺酒店了

1 則留言:

  1. 年頭同客黎食過,都係叫我叫多D餸,不過個客事前已講明佢仲有下一場想食半飽就算。叫左2份牛扒、2份意粉、2個沙律、1支酒,4個人食左3000蚊。無同我地分碟上,我地自己分。個客當時無咩野,估唔到佢事後寫左2版紙去投訴 果餐後尾唔使錢,信用卡賬單無呢項。

    回覆刪除