2012年9月4日 星期二

SPOON by Alain Ducasse@尖沙咀 - 志在見識


地址 : 尖沙咀梳士巴利道18號香港洲際酒店大堂
電話 : 2313 2256
消費 : 85折後$700/head (ie $2,800)
整體評價 : fair與good之間



aug 19, 12..........4人來brunch............食咗 :

Sunday Brunch x 4 (@$748)
1) starter

-喺buffet形式
-大致上有麵包(超多款),蛋糕,芝士(好多款),乳酪,火腿(好多款),terrine,小食,湯,果汁,即製沙律
-d包嘅款式先令人目不暇給,有朱古力croissant,原味croissant,蘋果turnover,broiche,甜酥條,focaccia,fougasse,wheat bread, rye等,淨食包都可以食飽你,仲配以法國名牌頂級牛油echire
-芝士都有好多,brie, camembert, salers affine, comte, fourme d'ambert, pont l'eveque, chaource, chabichou du poiton





-蛋糕就有檸檬同朱古力


-當日乳酪有3款, 原味,士多啤梨同apricot


-火腿有basque iberian ham, ventreche, bayonne ham, rosette from lyon, andouille...........平時除咗識parma ham同iberian ham之外,今次認識多咗幾款火腿,尤其印象最深喺andouille............其味道濃烈到未入口都聞到............似平時食大腸嘅"押"味.............我只圈咗1小條出嚟食,都真的頂唔住.........sorry~~~

  
-有2款terrine,有自家製肝醬,1個喺鵝

-小食有牛油果蝦,鴨胸薯仔沙律,牛肉tartar同蔬菜quiche

-湯得2款tomato soup同chicken consumme
-以下喺我嘅成績.............佢嘅麵包類大致都好掂..........尤其喺酥類,很鬆,朱古力criossant好好味
-檸檬蛋糕有檸檬皮,有檸檬嘅酸甜
-個蔬菜quiche又幾好,料很多,焗到個面好金黃,不乾,好味
-火腿主要食iberian ham,比上次喺中環olx嘅有after taste,不過就會切得厚身d,硬d,不過配套嘅哈蜜瓜唔夠熟甜
-自家製嘅肝醬幾creamy


2) maini) roasted rack of lamb, spring vegetables
-選了medium嘅煮法
-份量都幾大
-有羊脂,所以肉嫩,不過若再生d就更好
-另伴上雜菜



ii) braised beef chuck, mushrooms, tomatoes, olives
-個牛肩炆咗好,所以腍晒,但肉質喺比較粗,小"鞋" 


iii) pan seared sea scallops, crushed potatoes, herbs salad
-帶子都無煮老到,不過本身質素似乎麻麻,肉質不彈/結實
-薯仔喺我嘅"飛佛",當然like

iv) pan fried meagre fillet, green asparagus
-這個魚還可以,結實,不乾,面頭白色1片的原來喺焗過嘅parmesan cheese
-咁多個主菜,整體呢個好d


3) wine
-每人1杯香檳
-紅酒,白酒各2款,可以任飲
-不過我唔好酒,所以除咗杯香檳外,只飲咗1杯白酒



4) sweets
-都喺buffet形式
-我慣性食任何buffet/ semi buffet,都會先行1個round,先開始攞嘢食,當時我好奇怪佢個甜品counter set咗去邊,估唔到要入去廚房自己攞

-甜品枱位於中間同1邊,大致有tiramisu, paris brest, st honore, mille feuille, strawberry lemon thyme lollipop, chocolate fondant, panacotta with red fruit, strawberry tart, choux pastry, steamed cheesecake, eclaire, donut, macaron, 3款大蛋糕,homemake雪糕/sorbert
 

 


-以下喺我嘅成績.............puff類我全不會放過
-面頭紅紅哋嘅puff喺桑莓味面,中間喺好香嘅custard,所以呢個我有encore
-要長條形嘅eclaire就味道唔突出
-個巴黎圈嘅棒子餡cream有點溶feel,否則會好perfect
-要個聖安娜個餅底就簡化咗些少,用咗又鬆又薄嘅曲奇就算...........好耐以前我食過tony wxxx在位嘅fine fooxx時嘅出品1次,個底喺好厚嘅1000層酥咁架........個人還是喜歡厚,酥,鬆,脆嘅餅底多d
-粒lollipop味道同層次都好唔錯,輕輕的檸檬酸,不過放於廚房嘅室溫下,所以個餡就變軟身咗,不及食友較早時食得咁挺
-個迷你朱古力fondant其實都唔錯,朱古力味濃郁不特止,中間仲喺好creamy
-個1000層酥,就偏濕,味道合格,但未能叫好
-雪糕揀咗開心果同雲呢嗱,但個開心果味比較失望,因食到杏仁味多過開心果味,個杏仁味仲有點假添,而食友就話個檸檬酸得好緊要
-後來推了新甜品,就喺macaron,外不夠脆,甜度可接受,中等水準而已
-嗰3款cake我無"胃"消受,所以放棄了

5) drink
-叫咗decaf latte,入口好香喎.............印象中很少飲到decaf都咁香咖啡味
-gd




後記
1) 先多謝食友幫忙夾大家日子同訂位...............因餐廳只接受未來4個禮拜內嘅訂位............真的難明固中原因

2) 今次喺餐廳內巧遇另1食友嘅parents來撐枱腳..............我同該食友唔熟,更唔識佢嘅parents la.............都喺友人食食吓發現食友嘅媽咪喺格離.........友人同該食友熟d,亦喺洲際撞過佢哋1家1-2次............我哋都有同auntie,uncle打招呼..........估不到世伯咁客氣,走嘅時候,埋咗我哋張單.........真喺勁唔好意思呀~~~多謝晒~~~~要諗吓點樣還呢個人情先~~~

3) 這個buffet無嘜好名貴嘅食材............無海鮮...........火腿counter算喺最貴價的了,而且品種好多.............生果都無...........main dish亦唔見好有質素.........不過宜家100物騰貴.........酒店級嘅buffet都動輒3-400/人...........呢道6星級...........食埋環境同服務............我又未嚟過,所以要來見識吓

4) 用hsbc白金visa card/ hsbc premier card會有85折.............優惠只做到end dec, 2012..............而聽聞如有洲際card...........就有75折 (世伯當然有洲際card la)

5) 之後去咗尖咀睇叮噹..........超多人呀...............好得人驚呀~~~~









點樣去???
1) mtr尖東站 j2出口


2) 望右邊就見到去洲際嘅指示牌




3) 跟住行.............上樓梯後.............就會見到酒店入口

2 則留言:

  1. 你好JJ,

    我係澳門新濠天地既公關, Yannis,澳門新濠天地將會有間新開既餐廳,叫譽瓏軒, 想邀請你去兩日一夜的blogger tour嫁. 同埋今年新開的「御膳房」佢地今次都會特別安排有幾款新菜式比大家, 另外, 「滿堂彩」同「mezza9 Macau」都會有新野,
    日期會係9月15-16日, 住個方面, 將會安排大家入住Hard Rock Hotel.
    如果想知多d資訊, 或者有任何問題, 可以搵番我丫, 我電話係 2114 4997, 電郵係 yannis.lee@sprg.com.hk
    你睇下可唔可以今個星期前覆我丫…thanks!

    回覆刪除
  2. Hiya,

    我係PR公司的人, 我地準備了一個BLOGGER TOUR去澳門其中一間新的酒店, 佢地有新開的餐廳, 我地將會安排2日1夜的BLOGGER TOUR於9月15-16日.
    由於我地需要安排酒店 (Hard Rock Hotel), 如果可以的話星期3或之前回覆`, 謝謝你 :)
    我的電話係: 64274206 / 2114 4340

    PS: 如果方便的話, 請留下你的聯絡方法 (EMAIL / 電話)方便聯絡.
    謝謝

    回覆刪除