2012年9月13日 星期四

Red Lights - 異能感應


aug 26, 12嚟睇

西班牙導演洛迪奧歌迪斯自《活埋》聲名大燥後,他聯同羅拔迪尼路及薛歌妮韋花在新片《異能感應》合作,在這齣心理驚慄電影裡,洛迪奧挑戰人類大腦認知過程,探索人腦如何產生錯誤訊息。 故事講述一名對超自然現息產生興趣的女精神心理醫生麥瑪姬(薛歌妮韋花飾演),她聯同他的得意門生畢湯馬(施利安梅菲飾演),匿名30多年的家喻戶曉通靈大師施西蒙(由羅拔迪尼路飾演)再次復出,他們執意調查他是真的擁有異能,還是個騙天過海的騙子,可是卻陷入了無可退回的困局中…

導演 : Rodrigo Cortes


後記

多謝or送嘅贈券.........故事題材特別..............主要想講,表面似喺miracle/特異功能之事...........其實多數都喺1個好有預謀嘅騙局............但結尾比較出人意表.............仲有少少唔明男主角同薛歌妮韋花個仔嘅意外有咩關連?_?............希望有人可以話比我聽~~~~

沒有留言:

張貼留言