2012年9月10日 星期一

新羅寶韓國餐廳@尖沙咀 - 更好還在找尋中

新羅寶韓國餐廳

地址 : 尖沙咀彌敦道132號美麗華商場4樓B號舖
電話 : 2375 2882
消費 : $200/head (ie total $400)
整體評價 : fair與good之間


aug 24, 12..............2人來dinner..............叫咗 :

1) 6小碟 (免費)
-每碟份量都幾少,不過咁都好,免得浪費

-比較喜歡+有麻油嘅涼菜,因為又唔辣,又香
-另有2碟泡菜,其中1碟會辣d,但就會惹味d,不會單1的酸



2) 炒雜菜粉絲 (hk$98)
-見過之前有幾個食家寫喺凍嘅
-嗰晩我嗰碟又唔喺喎,幾熱吓
-粉絲有些少彈性同韌性,無炒得到1pat嘢/腍晒/唔夠色
-味道不濃,但又唔會淡"眸眸"
-整體味道不錯



3) 燒秋刀魚 (hk$98)

-友人想食魚.............難得佢有要求,所以叫來燒秋刀
-因為我唔好魚...........尤其秋刀/多春..........因怕腥/多骨.........所以食1/2條都好夠了
-睇樣就覺得賣相好得,燒到金黃帶微焦
-入口好暖熱,肉質結實,都好肥大,很好肉,鹹度適中,亦無腥
-其實喺1條好魚



4) 炆宮中牛排骨 (hk$165)
-1直喺度尋找好味嘅牛肋骨,記得試過有水準嘅炆牛肋骨得1次............sorry,喺咁少啫............可能我自己又唔喺成日去搵韓國菜食啦
-燒牛肋骨好味的,可能會多d地方做得到
-我覺得想知間韓國餐廳好唔好.........試吓佢嘅牛肋骨就可以起到佢底.........如果這度咁signature嘅菜都煮得唔好............都唔會對佢其他菜色有所期望
-講番呢個牛排骨,menu寫住喺2009年嘅金奬
-肉尚算鬆,略嫌個汁薄/"希"咗些少,所以有少少影響個入味度
-個汁慣例的帶甜,但個人覺得可以再甜d,我希望可以搵到濃d同有棗甜味
-配料有南瓜,冬菇,蛋片,豆腐等
-同我理想嘅牛肋骨仲有d距離..............美味炆牛肋骨仍在找尋中...........



後記
1) 碗筷setting


2) 那晚喺fri..........訂位時,知道有食2場嘅安排............真的要準時8pm交枱............我又早唔到好多嚟............所以都少趕吓

沒有留言:

張貼留言