2010年8月11日 星期三

Noren@尖沙咀 - 近排紅店 (closed)

closed

地址 : 尖沙咀赫德道12-14號赫德大廈地下A舖
電話 : 2301 2360
消費 : $83/head (ie total $250)
整體評價 : good 

見到食友嘅推介,好早已經想嚟,但小店1路都唔接電話.......令我唔敢驀然跑去tst1趟..........直至佢人氣急升,我可以肯定到佢日日都有開門做生意..............終於jul 31, 10, 3人嚟early dinner,叫咗 :

1) 薯仔沙律 (hk$38)
-友人未到,但我個肚已經餓到反轉,所以先叫來作小食先
-薯仔據寫喺用上北海道貨色,很綿,但又唔喺好有薯味
-除咗薯蓉之外,仲會食到1舊舊size不細嘅薯仔
-而面頭就是唧上沙律醬
-很原始嘅薯仔沙律,絶無+入其他材料,鹽都下得不多
-味道比我想像中簡單

2) 定食 x 3
-餐牌上嘅選擇不多,當然向signature items埋手

a) 大根沙律 x 3
-主要喺生蘿蔔絲,,+咗少少醋汁
-腍身,越食越有生蘿蔔嘅微辛味
-不錯

b) 主菜 
i) 豚肉飯 (hk$64)
-幸好有3片,還好可以每人1片
-豬肉有質感,唔似醃過/+入化學物質,打散其肉質結構
-我都覺得佢嘅醬油好味,不過我就略嫌d飯腍咗些少,外形上肥大咗少少,好似水量過水咁
-2個友人覺得是晚最好味就喺呢個豚肉飯

ii) 炒烏冬grill udon (hk$50)
-我就想試吓佢嘅烏冬
-見到木魚碎下嘅烏冬很淺豉油色
-筷子工不佳嘅我,試圖將烏冬夾入碗內,但將烏冬拉到1/2呎高都唔斷,就知韌性佳
-入口夠味,初時見到豉油色咁淺,以為1定喺淡"茂茂"
-質感帶煙韌,但就唔喺彈口嗰種
-配料仲有椰菜同洋蔥絲
-我自己就鍾意呢個多d,可能有驚喜啦,味道豐富d,又無嘜嘢要挑剔~~~~

iii) 咖喱漢堡扒 (hk$72)
-1場嚟到,就要咗呢個名物
-初時諗住漢堡扒會喺牛肉,原來喺白肉,所以我哋估喺免治豬肉嚟,不是我想像中嘅厚身,因我完全用咗有份量嘅美式漢堡包裡嘅肉團嚟諗
-咖喱小"杰"身,微辣,日式嘅style,個咖喱份量澎湃,用嚟送飯味道不錯
-不過我哋3個都會rate呢個不及之前嘅豚肉飯同炒烏冬

c) 麵豉湯
-裡面會有塊豆腐的
-不錯喎


後記
1) 有次同食友傾開,先知該店不聽電話的..........真喺激死人..............

2) 該店現在已紅了起來...........所以如果唔想等位,晚飯最好喺<7.00pm到。當晚我哋食完,時間尚早,大約8時左右,已有人排隊了 

3) 午餐時段嘅豚肉飯喺會有隻荷包蛋的........... 

4) 該店食物選擇不多,但勝在實際,不賣弄花巧...........所以價$$$$亦很務實~~~好抵食~~~~~

沒有留言:

張貼留言