2010年8月7日 星期六

Gaddi's@尖沙咀 - cozy fine lunch


地址 : 尖沙咀彌敦道19-21號半島酒店1樓
電話 : 2315 3171
消費 : $730/head (ie total $2,190)
dress code : 牛仔褲,運動服,涼鞋,波鞋全部唔得,男士要着有領衫
child policy : 12嵗以下不招待
ring tone : 電話要set震機mode
整體評價 : good 

jul 24, 10,3人來lunch。叫咗3個set lunch+1道a la carte :

1) 麵包
-麵包籃大約有4款
-選了啤酒wheat bread同牛角酥
-個wheat bread正常,當然食唔出啤酒味啦
-而個牛角酥就竟然喺有肉碎餡的,所以頗為特別,味道也不錯
-而食友最喜歡就喺個nuts提子乾飽
-我"meet"咗少少無提子乾嘅部份,因為有果仁碎嘅關係,所以就會多1份果仁香,的確喺最好食
-牛油分別有1磚有鹽同無鹽的




2) set lunch x 3 (@hk$428) 
a) 餐酒
i) rose x 3
-有紅,白同rose揀
-我哋3人都揀咗rose
-sorry,不懂品酒,沒有comment

b) 頭盤
i) green asparagus custard and cappuccino with parmesan crisp x 3
-選擇有4個,估不到大家都1致要咗露筍custard
-個露筍湯喺上枱時,waiter幫忙倒落去
-底下就喺露筍custard+3片露筍
-custard滑,但因為露筍本身自己都味道清淡,所以食到嘅溫和鹹味,可能就喺用咗上湯嘅味道
-也可能喺咁,所以設計了伴以焗得鹹香,薄脆嘅parmesan芝士片,呢個就好食

c) 主菜
i) roasted prawns with homemade tagliatelle in armagnac butter
-因為見到有homemade tagliatelle,所以想試吓
-隻蝦都算大,爽同鮮,質素好不錯
-而pasta好滑,不腍,不過質感還是未喺al dente

ii) slow cooked pigeon with its roasted leg, wild mushroom and creamed potatoes
-食友1見到有鴿,已喺佢不2之選
-落單時聽見友友要求個熟度要rare時,我都有點嚇1嚇
-waiter面上即刻有點難色,擔心未必做到食友rare嘅要求,因為製作上點樣都要煎幾煎,咁已超出rare嘅標準了,所以只能盡力而為
-食友同waiter開玩笑 : "如果隻鴿唔見血,咁你就要見血"..........hahahaha
-食友分了少少比我哋試,無我想像中咁生,嫩粉紅顏色,當然好滑啦,真喺不錯誤
-食友話鴿唔易煮得好食
-而喺相後嘅綠色菜絲,完來喺由豆切絲煮成
-都試咗少少,過鹹了
-伴之嘅焗薯仔片也不錯,據說喺用上羊油

iii) roast beef fillet with a walnut horseradish crust and ox tail jus
-食友要求medium rare,牛味喺出嘅,但食友就煮得熟咗少少
-食到中段時,waiter來問我哋對菜色嘅意見,食友坦言牛柳過熟咗
-waiter即時就問不如再煮過比食友,雖然無take到呢個建議,但都算很窩心嘅回應

d) 甜品
i) layers of chocolate with hazelnuts
-我當第1時間揀朱古力系列啦
-先食個朱古力sorbet,濃度喺有,但個人都喺喜歡雪糕多d,因質感無咁削
-酥皮好鬆,也脆
-無奈太飽了

ii) citrus fruit combination x 2
-有lemon cake, 粉紅石榴sorbet,同橙
-食友覺得個sorbet最好味

e) petits fours
-最尾送上美點
-有熱情果撻,橙皮朱古力同藍莓蛋糕仔
-個熱情果cream,很流滑,也帶有熱情果酸,可以幫助消滯
-而橙皮朱古力沒有橙皮嘅澀味
-而藍莓蛋糕仔也有點牛油香
-每款都不錯,少見有咁好嘅美點4輝

f) 餐飲
i) decaf latte
-少見熱飲要咁樣serve

ii) cappuccino

iii) herbal tea

3) milk fed lamb (hk$680)
-之前問過食友,呢度有咩出色
-所以散叫了呢個羊嚟share..........+插咗喺主菜時段1齊食
-也是叫了rare,上碟也沒有想像中咁生
-好粉紅,肉質當然唔老啦
-只喺喺咁依煮過,難得幾有羊味(不是靠熱力迫出來),隻羊本身嘅質素很好
-waiter之後閒來同我哋吹吓水,話另外有個燴bb羊嘅shoulder,都做得很腍
-所以回家睇真d食友之前寫比我嘅message,完來喺燴羊肉,hahaha..........很吻合waiter講嘅道菜,我可能要翻兜1次

後記
1) 店內環境

2) 食完晒,先留意度,呢度沒有法國餐慣常會有嘅amuse bouche

3) 上上下下嘅職員都會走過嚟問吓你對食物嘅滿意度..........服務很好,也很nice.............+上我哋又同佢講吓笑.........我比食友遲咗些少來,領位嘅waiter已話比我聽我嘅朋友囑附佢最後張單比我埋..........我即刻唔該晒佢.........hahaha 

4) 因為食友嘅廚技不低,所以每次同佢哋食飯,佢哋都會問吓waiter菜色上嘅煮法..........令我獲益良多...........因為我自己食飯時,我就不懂問呢d問題

5) 席間,難得聽到食友管理階層上嘅觀點分享..........的確幫助我近來工作上嘅困惑..........也明白到自己同管理階層嘅心理質素仲有距離.............又1次好愉快嘅dining record..........呢個lunch食咗好長(食到4.30pm).........連冷氣都好似關咗 

6) sorry,這批相會見到1小黑點,喺因為我都dc嘅問題,需要去維修

7 則留言:

  1. 哈 ~ 原來妳係管理階層
    呢間我都好想試,見到 d mains 真係好正,淨係橙皮古古力沒 bitter taste 已經令人

    回覆刪除
  2. 你真有食神, 見到都留口水
    不過咁貴, 要大日子先可以光顧

    回覆刪除
  3. All main courses look very good. Pigeon.....so yummy. Which french restaurant in HK you like most ar?

    回覆刪除
  4. 呢個真係好正丫,,,樣樣都睇到流口水,,,最吸引都係甜品 ^^

    回覆刪除
  5. Dear 富貴的 jj 姐, 半島,梗係好啦! 不過 $730 食一餐 lunch,你殺左我好過啦!

    回覆刪除
  6. 4xx,加埋一,已經 5 舊水!咪玩啦,我邊有咁富貴。 等我中六合彩先啦! 兩個人 share 一個 set lunch? 好肉酸o者!

    回覆刪除
  7. Very nice sharing. Just wonder if men can wear a short sleeved shirt. Thanks very much.

    回覆刪除