2010年8月3日 星期二

蓮園粥粉麵@跑馬地 - 炸兩裹蒸糉


地址 : 跑馬地成和道51A地下D舖
電話 : 2891 5569
消費 : $70/head
整體評價 : good 

jul 17, 10正當猶豫緊去老銅食burger定跑馬地食炸兩好時,咁就隨緣啦..........交由上天決定..........嚟邊架電車就上邊架...........當然就是來了輛往跑馬地的..........食咗1個early dinner 

1) 巧製裹蒸糉 (hk$38)
-呢個食友介紹要試的
-本來只喺叫炸兩,因擔心食唔晒,但經過女店員(真喺好伙記)嘅鼓勵下,所以都叫埋,預咗大不了就打包
-上枱時見到咁大隻,都肯定要打包,爭在食剩幾多嘅啫
-入口好濃嘅葉香味(因幾熱吓,可以烘出嗰份香氣出嚟),已好食咗1 1/2
-糯米同綠豆不過腍,但如可以挺身多些少就會對我嘅個人口味喇
-裡面嘅肥豬肉也不少,起碼蒸好後,我都可以挑出來。不過如果比唔夠,咁隻糉嘅油香同潤度都無咁好
-裡面仲有蓮子同雞肉
-初時伴以豉油,但個人由細都大都喺伴砂糖食,所以要多1碟砂糖
-講開食鹹糉配砂糖,我要讀到中學(去到同學仔屋企,伯友請我食)先知正統食法喺跟豉油食







2) 炸兩腸粉 (hk$25)
-呢個喺我嘅主要target
-本來食緊裹蒸糉嘅我,即時轉呔,食呢個先
-估不到咁大碟,而每條油炸鬼仲咁肥大添
-個皮嘅厚度適中,而主角就真喺好鬆脆,應該喺新鮮貨
-不過真喺趁熱時就要食晒佢(最好4分鐘之內),否則1無咗熱度,個脆度就明顯降低




後記
1) 店內環境

2) 今天託賴,遇不上老闆娘..........聽店員講佢未返..........可以保得住完美嘅句號,hahahaha

4 則留言:

  1. 我好鍾意食架,可能係糯米關係
    不過好矛盾呢,鍾意食,不過食得多又肥

    回覆刪除
  2. 你一個人食左咁多野 ?

    回覆刪除
  3. 裹蒸糉像似很不錯,我也鍾意食~~

    回覆刪除