2010年8月21日 星期六

Tuttimelon@尖沙咀 - 果味乳酪

地址 : 尖沙咀彌敦道100號The ONE 3樓308號舖
電話 : 9227 2764
website : www.tuttimelon.com.hk
總店 : 美國
消費 : $45/杯
整體評價 : good 

見到食友嘅post,覺得好吸引, aug 13, 10, 3人做完d事後,嚟當晚飯食 :

1) my cup (hk$45)
-先試食咗幾隻味
-之後就自己攞隻紙兜去唧
-揀咗熱情果味,石榴味,少少菠蘿味(因sold out)同原味
-topping就揀咗pretzel, chocolate pop同哈蜜瓜
-呢杯重300g,又喺$15/100g
-熱情果味有佢嘅酸酸甜甜
-石榴味亦有佢嘅香
-菠蘿就唧得好少,因為已賣光咁滯 (已是近乎晚上10點),所以試唔真
-原味就最後先唧,乳酪味嘅酸度不強,食多幾啖就味蕾就同化了
-我食乳酪,就著重個質感多d,最怕食到好易溶/ 偏向沙冰feel。呢度無yo mxxx咁硬淨,但絶不偏沙冰
-喜歡呢度嘅口味多特別嘅生果味,佢嘅生果味都算濃,而且每個week都有新出嘅口味。今個week就喺菠蘿味,保持住新鮮感
-而個toppings選擇真不少,除咗平時常有嘅生果同大路嗰d外,仲會有鹹味snack,好似青豆同迷你pretzel

2) 友人倆 (hk$6x)
-友人呢杯因為2個人食,所以會大杯d
-友人就有唧到藍莓味,所以我試咗少少。因為藍莓自己本身味道都不突出,所以只喺酸酸哋,個性不強
-友人們都滿意呢度嘅乳酪


後記
1) 高興呢個商場收晩上11點...........所以呢度都收11點.........方便到好多顧客.........我哋走時仲比我哋嚟嘅時候多人.........有人龍排住揀toppings同比$$$$

2) 女店員服務勤快..........你話想試邊隻就立即唧比你 

3) 呢度嘅紙兜得1個size,仲好大隻,如果只買少少,就會好浪費..........不過友人估喺marketing策略..........等d人會唔覺唔覺唧多d 

4) 1個商場,就有3間雪糕/乳酪店..........我就試咗2間..........我會再嚟呢度都唔會揀milkissxxx,因為呢度起碼抵食好多..........而且真的味如其名

2 則留言:

  1. 我今日都有去食,試左菠蘿味,麻麻地
    都係原味同石榴好食

    回覆刪除
  2. Nothing better than frozen yoghurt in summer. Hey, you have so many green face recently.

    回覆刪除