2010年8月24日 星期二

廣東名門@屯門 - 長征燒鵝

廣東名門

地址 : 屯門三聖村三聖市場1號地下
電話 : 2955 1313
消費 : $265/head
整體評價 : fair

aug 17,10攪了1局去屯門食燒鵝, 10人嚟食dinner。多謝攪手買埋海鮮嚟+工 :

1) 小食


2) 荔枝柴叉燒 (hk$78)
-當然無荔枝味啦
-蜜味都不俗
-無乾無"鞋",不過質感喺帶彈口的,有點特別


3) 胡椒浸豬手 x 2 (@hk$48)
-碗豬手喺我前面時,胡椒味都撲鼻
-不過入口,胡椒味就唔喺好入隻豬手度
-個湯都唔喺好胡椒
-豬手肉質也彈的,並非煲到腍晒嗰隻


4) 香煎魚頭雲 (hk$48)
-都香口
-不過要趁熱食,否則會有腥味


5) 荔枝柴燒鵝 (hk$290)
-大家都有研究過用咗荔枝柴會對隻鵝產生出咩特式
-找不到特別嘅香味
-估計用上荔枝柴,可能因為佢乾身d,會令個火燒得猛d
-肉質嫩,juicy,但鵝味不重


6) 名門燒茄子
-茄子蘸過脆漿去炸,不厚
-淋上惹味的醬汁
-是1道可以送飯嘅菜色


7) 炸脆奶 x 2
-食友話好想試吓呢度嘅炸脆奶,ok無問題
-上枱時見到綠綠哋,原來喺蜜瓜味
-大家就開始議論喺陽x牌..........差點連廣告歌都想唱埋出嚟
-老實講,佢唔難食的,個脆漿都食唔到苦味,又大大舊,味道又唔會好甜,都唔假
-所以是ok的


 8) 蒸鮑魚仔
-以下開始喺我哋自攜嘅海鮮
-要讚喺個煮功,時間掌握得好好,1d都無over到,肉質很彈口


9) 浸花甲
-花甲1直都喺我嘅favorite.........呢個喺好大隻嗰款花甲,更喺我嘅top favorite
-很怕廚子會用胡椒破壞/搶晒花甲本身嘅鮮味
-幸好呢度嘅廚子沒有落胡椒,所以保持花甲嘅鮮味,好好味
-不過食友略嫌廚子煮得耐咗少少,未夠嫩
-食友買海鮮果有1手


10) 油鹽焗奄仔蟹
-我要咗1隻,有d食友就share1隻
-都算多膏
-可惜廚子落鹽太狠,所以1食到殼,就鹽到醃嘴,搶去不少食回蟹味嘅機會


11) 椒鹽泥鯭
-條泥鯭size不少,無咗個頭,都我手掌咁大
-算用椒鹽喺因為食友喺荃灣區買完海鮮,拿咗回家雪過,所以不想清蒸
-肉質結實,不過可以juicy1點就更好


12) 魚扣煲
-食友喺街巿見到有魚扣賣,因為唔喺時時有,所以食友就買下
-魚扣煙煙un un的
-味道ok


13) 辣酒煮花螺
-個花螺大都幾大隻
-個辣酒聽食友講唔喺真喺好辣,我先至夠膽食
-辣酒辣度對我嚟講喺上限,辣味中帶點香料嘅辣
-而辣汁沒有太入個螺肉度




後記
1) 多謝食友帶來歐洲完嘅cold cut同芝士美食..........個芝士真喺好味,so味不是blue cheese嗰種




2) 多謝食友提供嘅順風車,否則都唔知要幾耐先入到去屯門呢~~~~

3) 多謝食友1個人去買咗咁多款有質素嘅海鮮帶去酒樓

4) 我諗我應該喺第1次去3聖邨呢~~~~



3 則留言:

  1. I want to have 奄仔蟹.

    回覆刪除
  2. 流晒口水呀~~~~

    回覆刪除
  3. 果日去左睇笑帝 join 唔到呀!! 可惜~

    回覆刪除