2010年8月23日 星期一

港島廳@中環 - 不負星名


地址 : 中環皇后大道中9號嘉軒廣場2樓
電話 : 2526 8798
website : www.islandtang.com
消費 : $460/ head (ie total $8,280)
整體評價 : good與impressed之間 

aug 16, 10,攪手又再1次喺港島廳設局。miss咗上次嘅局,今次不容有失。18人分2圍,食咗 :

1) 蜜汁叉燒 x 2
-so far令我取有深刻印象嘅叉燒喺老銅嘅西x,不過可能我食過嘅叉燒唔多啦
-西x嘅叉燒很厚切,超腍,又夠蜜味
-這裡嘅size呈鵝蛋形,也是厚切,蜜味適中
-不同的在於肉質,呢度相對地無咁腍 (但絶對不是un),但就有番個肉質口感
-聽食友講過,偏向圓形嘅叉燒喺因為選用了最佳脢頭嘅頂部位置。以整條脢頭嚟計,供應量不多。平時食到嘅叉燒飯都喺呈扁長方形,據說那是比較下嘅位置,供應量最多,亦較易食到又乾又"鞋"嘅肉質

2) 鴿蛋燒賣鮑魚 (@hk$78)
-燒賣食得多,咁貴價的都喺第1次食因為有隻鮑魚
-初時旁邊嘅食友問我食到啫喱狀嘅物體會喺嘜,我真的不知道餐廳+咗d嘜。後來食友特意同我哋解釋,原來鴿蛋嘅質感好特別,點蒸都喺帶有啫喱狀軟腍腍口感
-咁我都喺第1次食到鴿蛋了
-鴿蛋下嘅肉團就帶有芹香
-最底就喺鮑魚,size當然唔大啦。張相只喺我zoom都好近影,口感都彈,不過好快就食完了

3) 梨香炸釀帶子x 2
-呢味大家都相當期待,因上1局,食友們都大讚
-帶子喺上層,中層喺蝦膠,底層喺梨片
-脆漿薄,反正呢味都唔喺sell炸功,不是重點
-1咬下時,有些少汁爆出(後來估計應是源自梨片),所以都要小心翼翼咁食
-帶子同蝦膠就帶出鮮味而梨片就帶出清甜多汁
-難怪咁討人喜愛

4) 蟹肉脆皮炸鮮奶 x 2
-皮脆薄
-蟹肉我就唔多覺食到
-但用上鮮奶喺肯定的因食到有奶so味,而且有點微鹹,很滑
-曾聽食友講過,坊間好多話炸鮮奶,其實喺豆奶,因製作上,豆奶比鮮奶易處理
-如以炸鮮奶嚟計,佢已經做得好好
-但如果同上面嘅炸帶子比,我就都喺投帶子1票

5) 乾蔥爆鱔球 x 2
-用鐵板上,熱氣令到乾蔥嘅香味飄出
-脆皮真的脆薄咁包住鱔球,肉質很彈

6) 海山骨 x 2
-肉嘅位置用上了有肥膏嘅腩位
-入口用溫和嘅蝦醬味
-肥膏經炸過後,唔算油膩,但就足滿甘香
-肉就當然好鬆啦

7) 砵蠔
-賣相好似焗魚腸
-但砵仔焗蠔就第1次食
-蛋面乾爽
-裡面喺蛋同蠔,沒有油炸鬼
-個人覺得ok啦,味道上沒有什麼突出,所以還是比較喜歡焗魚腸多d

 8) 炸子雞
-沒有即時食,所以錯過咗食友所講嘅皮脆又薄嘅享受
-但肉就真喺好嫩滑,無過熟/老,juicy

9) 芥蘭 x 2
-正常

10) 乾炒牛河
-此店出品比老銅嘅何x記比,在於牛肉嘅質素好d,炒河粉方面,我個人就覺得分歧不大
-憑碟底就見到油量亦不少

11) 酥皮蛋撻
-雖然個皮沒有很多的層次感,但仍不失酥香
-蛋部份很滑,份量也很多
-不過有食友覺得未夠蛋香
-但我已經滿意呢個出品了

12) 馬拉糕 x 2
-很鬆化,濕軟度都好
-個人比較麻煩,如食馬拉糕,希望店方可以做到古法,即用黑糖,因咁樣會增添1份獨特嘅香氣

後記
1) 環境+醬油座




2) 很多謝攪手............難為了他要咁短時間去咗2次港島廳.........辛苦晒同多謝晒.............大家食得開心之餘,也談得很開心...........同時認識了幾位新食友~~~~

3) 這裡無論環境(懷舊貴派),服務同食物有平均地有水準.........只喺幢大廈比較早收...........10pm就要打烊..........不能慢慢hea~~~

1 則留言:

  1. Is this the one by the grandson of Mr Tang Siu Kin? Seems very impressive. I never know which part of BBQ pork is better. Your friend must be a good cook also. Serving pear with meat is cool though I have never made anything with pear but my korean friend like to marinate the beef with "sha lei". I also went to a french restaurant the other day and have pear with duck.....pear is yellowish and very sweet. Not sure what kind of pear to use. Good recommendation.

    回覆刪除