2010年8月29日 星期日

Jacky's Kitchen@天后 - 慶生lunch

地址 : 天后威非路道23號
電話 : 2566 8468
消費 : $137.5/head (ie total $1,515)
整體評價 : fair 

aug 22, 10, 12人為食友慶生,分了前後2枱。不過我遲到,食友已幫我安排好午餐嘅選擇,食咗12個set lunch, 我哋嗰枱食咗 :

1) 蒜蓉包
-因我遲來的關係,當然不熱,但脆度是有的
-不過很鹹

2) 湯 - 雜菜湯
-因為食友們已飲緊湯,問過他們的意見邊個好飲d (南瓜湯,洋蔥湯,磨菇湯),但佢哋無特別嘅推介,咁我就索性叫個佢哋無揀過的
-料也足,不過也是鹹了1點,所以都搶去唔少其他材料嘅味道

3) 主菜 (全menu8個選擇)
i) 煙肉鮮蝦芝士忌廉汁寬條麵 (hk$118)
-我哋嗰枱無叫到,但另1枱食友叫咗,所以可以試咗少少
-隻蝦喺有質素因爽同有點鮮味的

ii) 菠菜焗魚柳 (hk$92)
-也是無叫,但又可以叨了格離枱嘅光,試咗少少
-ok的

iii) 燒鴨胸配野菌汁 (hk$92)
-好多片鴨胸
-味道正常

iv) 燒豬扒配黑椒汁 (hk$85)
-反而最好味喺細圓球嘅炸薯

v) 烤大蝦拼魚柳 (hk$108)
-也是隻蝦最好

vi) 烤紐西蘭羊扒煎魚柳 (hk$128)

vii) 法國烤油鴨配鵝肝焗飯 (hk$138)
-鵝肝也很有肝味
-鴨腿也做得不錯,肉鬆又無乾到

viii) 免翁牛柳配香煎鵝肝 (hk$189)

4) 甜品
-因為格離枱嘅食友開始食先(皆因我遲到,我嗰枱食友嘅進度都比我影響咗),佢哋嘅進度比我快,所以佢哋先食甜品
-佢哋甜品同我哋唔同........佢哋食咗chocolate truffle cake同marble cheesecake,但喺marble cheesecake,佢哋食咗少少,就將近乎完整嘅3件pass咗比我哋
-我哋當然唔會重覆叫marble cheesecake啦,但朱古力蛋糕已經無晒
-店員唯有提議brownie同薑味cheesecake
i) brownie
-朱古力味都濃,可以的

ii) ginger cheesecake
-有原粒煮過嘅薑粒
-我個人就好麻麻因為薑粒味道似我唔食嘅零食薑味道


後記
1) 為主角celebrate生日,當然少不了1個精美嘅生日蛋糕啦............多謝食友安排,又訂又攞埋.............祝主角生日快樂,健康幸福~~~

2 則留言:

  1. 要你咁趕, 真係唔好意思+多謝哂呀!

    回覆刪除
  2. I tried this restaurant in Jan this year, I also felt very disppointed!

    回覆刪除