2010年8月5日 星期四

Holy Cow@銅鑼灣 - 產品多樣化乳酪店 (closed)

closed

地址 : 銅鑼灣伊榮街9號欣榮商業大廈地下5號舖
電話 : 2191 3288
消費 : 請情如下
整體評價 : fair與good(計埋特價同服務)之間  

4 visits
jul 04, 16, 18 & 19, 10嚟做訪,叫咗 :

1) berry berry (hk$34)
-有wild berries, blueberries,strawberries同plain yogurt
-初時入口,酸度明顯,仲有d嘢咬吓,有點煙韌,又甜甜哋,原來其中用上了乾果肉,所以比較難攪得碎佢
-個人對乾果肉好麻麻,唔會買嚟當零食,所以對於飲飲吓,又要咬幾口,感覺同口感都不爽

2) frozen yogurt (特價hk$15)
-呢杯原價$17
-收$15/ 100g,因新開張,所以送咗1個topping
-呢杯就喺大約100g
-我揀咗chocolate crumbs同蛋白脆餅
-個chocolate crumbs就無特別,又食唔到朱古力味
-而個蛋白脆餅就比較特別,其他嘅yogurt店都好少見到呢個選擇,迷你size,好可愛,亦有少少脆口,所以帶來嘅口感不錯
-而yogurt本身嘅酸度第1口都明顯,質感就唔會喺沙冰feel,偏向軟雪糕feel,唔算易溶
-ok的

3) hot sipping chocolate (特價hk$25)
-原價$28/杯
-其實咁熱嘅天氣,應該要飲凍嘢,但1諗到凍飲有機會令到朱古力嘅濃味-弱,咁就點都要個熱嘅,寧願喺店內涼住冷氣飲完先走
-等緊杯熱朱時,同女店員吹水,佢話呢隻朱古力喺美國品牌,喺好濃郁朱古力味
-我都好期待,入口無我想像中嘅燙熱,只喺暖熱,打得好滑嘅cream,唔算甜
-朱古力真的濃,質感唔削,都可以稱之為有d料到嘅朱古力,但after taste就不強,不過$2x/杯,都叫做咁得過

4) holy cow sundae (特價hk$32)
-呢杯原價$36
-因為見新地多好評,所以就試埋佢,因為呢杯嘅乳酪份量多d (>250g),可以試真d個乳酪
-呢杯新地有杏仁片,朱古力漿,朱古力crumb,brownie,迷你朱古力粒同威化片
-料喺有好多,但brownie就唔夠濕濃
-杏仁片就唔香,迷你朱古力粒就實了點,要不停的咬,可能個人揀yogurt配料唔會揀d要咁多口部運動的
-配料以朱古力為主,但得出嚟嘅朱古力味濃度很弱
-所以呢杯新地對我嘅滿足感不大,下次寧可自選配料好了


後記
1) 店內環境




2) 這間乳酪店嘅products比其他同類型的多完化,除咗乳酪外,仲有朱古力飲品,花茶,原個蛋糕,咖啡溝乳酪等......... 

3) 店員會主動介紹不同產品.............解釋詳細,態度很nice,有次仲請我試食蛋糕添

2 則留言:

  1. 見到呢幅相,我諗起D 鹽蛇蛋呀! 唔用私人都唔得,費事破壞妳D 讀者 ge 胃口!

    回覆刪除
  2. 蛋白脆餅我鍾意丫,又要試理呢間先

    回覆刪除