2010年5月29日 星期六

Gough 40@soho - 水準好平均

Gough 40
 
地址 : 中環歌賦街40號地下
電話 : 2851 8498
消費 : $177/head (ie total $530)
整體評價 : impressed

apr 17, 10約咗友人們,但未夠鐘........咁我就去咗原本target食lunch嘅餐廳食個甜品先.........食完之後就決定另覓地方.........最後決定揀呢間經營咗好耐但我都1直無嚟過嘅餐廳.........3叫咗 :
1) garlic bread basket (free)
-很脆,但嗰朝食完個豐富早餐之後,又喺飯前食咗甜品,我真喺1d都唔餓
-所以只喺食咗1塊
-暖熱,脆,而蒜蓉味ok啦

2) 友人lunch餐 (hk$118)
i) 頭盤 : fish chowder
-試咗友人2啖
-質地薄身,味道不錯,我自己覺得似大蒜薯仔湯多過周打魚湯

ii) main - roasted rack of lamb
-碟子倒很大,只放了3小件羊架+菜,所以仲有好多空間呢
-我又試咗友人1小啖
-羊肉裡面呈粉紅色,最多7成熟,good,有些近骨位,就更粉紅,友人就怕生,無食到底,side晒
-肉質嫩滑,又有羊味
-配菜也有質素,我試咗個車厘茄,都甜呢

iii) drink - ice lemon water
-正常

3) 友人lunch餐 (hk$118)
i) 頭盤 : caesar salad
-試咗2片
-羅馬生菜脆身
-ok

ii) main - grilled kurobota pork fillet
-又試了1小口
-豬柳都厚身,好怕會好實/"un"
-估唔到呢個焗法令到佢好似叉燒咁
-有肉質,幾腍,
-豬柳真喺唔易煮得好食(來貨要好,廚子要有技術),所以通常我好少會冒險叫豬扒呀,豬柳呀,黑豚肉等

iii) drink - ice tea
-正常 

4) linguine w/fresh us clams in fish broth (hk$240)
-我咁飽,當然食唔到1個set啦,所以我散叫了該店嘅其1名物
-要求扁意粉要al dente
-友人倆幫忙照顧1/2份嘅意粉,好等我唔好side嘢
-蜆喺中大等size,肉都無嘜縮到,所以1定無煮老到
-真的好鮮嫩
-而個扁意粉唔腍,仲幾滑添,不過如果煮到可以有小硬就更佳
-全碟精華所在就喺個魚湯底
-喺鹹咗少少,但就喺好鮮甜
-很不錯


後記
1) 店內環境

2) 該店嘅主菜全做得好好,我都有望過其他食客嘅set lunch,好似燒雞咁,都好香。set lunch唔包甜品,但我戰鬥力唔夠,所以無+到朱古力蛋糕

3) 食飽之後,就去再出名嘅永利街行咗1轉.........當做吓運動~~~都不少攝友喎~~~


點樣去???
1) 先上中區行人天橋............擺花街樓梯落

2) 去到地面轉右........見到蘭芳園,唔知點解嗰日咁多人排隊,唔洗咩........向前行

3) 見到街市........繼續向前行

4) 見到垃圾站...................

5) 去到路口........過馬路去對面,但要小心睇車

6) 之後向右手邊行落斜路.........見到牛記呢個街口..........轉左入去

7) 向前直行.........中段就喺

3 則留言:

  1. Really like to hang out in Central....There has lots of food stuff with character....Everytime I came back to HK, I will stop by 九龍 醬園 to buy sauce gar.

    回覆刪除
  2. this one I wanna try too~

    回覆刪除
  3. 這裡行過小小的豬扒脆包好好食 ( 勝 X 園大排檔)

    回覆刪除