2010年5月11日 星期二

友人大顯身手

mar 28, 10............由友人做大廚.............另1友人借出廚房..............友人們先去咗楊屋道街巿買料...........行咗好幾個圈整出以下海鮮宴.........


1) 醉雞翼
-大廚先喺屋企整定帶來的

2) 粟米魚肚羮
-用上3罐粟米湯煲,+埋魚肚同蛋花

3) 清酒煮蜆
-蜆$24/斤
-友人原來喜歡有胡椒味嘅風味,所以除咗有粉絲,芫茜外,仲有"中"碎咗嘅白胡椒粒
-不過白胡椒味好搶,蓋過了清酒~~~

3) 白灼9節蝦
-9節蝦$60/斤
-食9節蝦喺我嘅為食嘅心願,因為1直都食唔到
-不過呢批就細隻咗少少,有d蝦毛feel
-個殼脆硬,但真喺鮮同爽滑
-唔知大隻d size嘅味道又點嘅呢?

4) 鮮草菇瑤柱西蘭花
-友人好有心機,西蘭連柄都去皮先切
-西蘭花又排埋圍好邊

5) 芝士大蝦天使麵
-海蝦$160/斤
-見住友人點將隻生蝦開邊,對我嚟講真喺有點難度

6) 芥末木耳
-很簡單嘅1道冷盤小食
-大廚喺外面的館子食過,我反而未見過
-只需滾熟木耳,不過要+鹽,否則會無味
-之後個醬喺由奇妙醬撈wasabi
-木耳有其爽口嘅質感
-呢個我可以試吓整..........或者我可以+點檸檬汁令佢酸d,味道可能更突出

7) 薑蔥炒蟹
-羔蟹$96/斤
-炒得好香

8) 蒸魚
-魚$55/條
-蒸得剛熟,好嘢~~~

9) blackberry
-荃灣街巿真平
-呢兜只喺$10咋

10) 紅提
-無核又甜

 11) baileys復活蛋
-隻大蛋只喺純朱古力殼,無餡的
-細粒嗰d先有baileys cream filling


後記
1) 友人嘅小露台景觀

2) 屋主嘅醬料架有咁多款唔同嘅醬料,真喺無揀錯屋企啦~~~

3) 屋主嘅肥貓(5嵗多)...................好靚嘅家貓............佢食齋啫喎~~~初時佢都幾乖...........佢不停圍住我雙腳"high"住行.......但我摸摸吓佢時...........可能佢唔鍾意啦.........咬咗我隻手1啖..........令我有皮外傷~~~~佢都喺叫jj...........同我嘅nick name1樣~~~

 

 

沒有留言:

張貼留言