2010年5月4日 星期二

真嚐圍村盆菜

本來打算mar 21, 10閉關,但友人致電問我去唔去大棠村食盆菜。敵不過引誘,所以跟友嚟咗 :

初時我以為喺村裡嘅酒家,點知去到,喺祠堂空地前開席..........嘜咁開放式嘅?


我仲問友人晚晚都咁食的嗎?.........我下次來可以訂位嗎?.........原來真喺呢條村有家人有喜事(嫁女).........所以只招呼辦喜事嘅家族親友同村內人............友人嘅舊同事都算喺辦喜事主人家............友人之前已同佢約好如有喜事,請預佢1枱 

叨友人嘅光............嚟食到呢個圍村圍內喜宴..............未有得食前,去咗廚房睇吓...........睇唔到點煮因下午已經煮好..........所以只睇到點"放盆".....................喺逐層放的

我哋呢枱人齊(10人),開飯時間到喇...........我哋嚟之前,已有不少枱食緊..............1枱1盆,都好大盆,佢哋話似出面買大盆嘅size

隻蝦好大..........魚蛋亦彈,很不錯.........整體味道同街上買到嘅盆菜比喺清d,無咁濃味,其實咁大盆嘅盆菜,都要好持久咁食,所以如果味道太重/濃的話,更難食得晒...........不過款式種類就偏少,除咗面見到嗰d之外.........底下最多喺土魷,枝竹,冬菇同蘿蔔.........而且蘿蔔唔多入味.........食到1/2路,仲+多1殼"蘿蔔添.........之後為咗不要浪費,村民會提供膠袋比街外人入住拎走 

好講番入場費............因始終喺喜宴...........不過友人話人情多少沒所謂的..........每人夾番$50..........1枱用紅利事封入住比主人家就得喇 

好彩當晚天氣好,只喺去到食飽先起風...............不錯的體驗~~~~

4 則留言:

  1. 自家盤菜果然唔同喎

    回覆刪除
  2. 感覺好似老公鄉下擺酒, 好得意, 哈哈

    回覆刪除
  3. Seems like the chicken and prawn were cooked pretty well though there were a big group. Fun meal with character.

    回覆刪除
  4. 親切感當然有啦, 不過我去個時係9月, 又要著褂, 更深印象是焗悶感呀

    回覆刪除