2009年7月9日 星期四

Yo Bago@鰂魚涌 - bagel專門店

Yo Bago
 
地址 : 鰂魚涌濱海街80號地下
電話 : 2561 7700
營業時間 : 7:30am-7:00pm (mon-fri); 8:30am-2:00pm (sat); closed (sun & public holidays)
消費 : $51/head (ie total $102)
整體評價 : good與impressed之間

1st visit
個多月前,見到食友嘅介紹,幾想即刻去,但以佢嘅營業時間,唯有去到jun 18, 09,2人來late breakfast,叫咗 : 

1) 青蘋果汁 (hk$16)
-飲開嘅入口貨,當然無問題

2) tim horton's double double (hk$15)
-1000 0 1款咖啡
-友人話好飲,話夠滑

3) cream cheese bago - chocolate bagel + blueberry cream cheese (hk$17)
-佢哋嗰日嘅bagel有8款揀
-唔理咁多,我就試吓朱古力會喺咩效果
-之後就喺揀咩cream cheese味喇,佢有10款,有幾款喺自家製。我當然喺呢類揀啦
-問過建議後,佢幫我screen咗1d出嚟,我就最終揀blueberry啦
-個包鬆,唔乾,但未夠熱,有少少甜意,仲有少少朱古力嘅苦味。對我嚟講,試1次就夠
-個cream cheese就好味,都算塗得多,會唧晒出嚟

4) bago sandwich - great canadian breakfast (hk$17)
-bagel就揀咗菠菜味,餡有煙火腿,煙肉,蛋,生菜,青瓜同番茄片
-好豐富,不過食時就狼狽d
-蛋喺溏心
-不錯

5) cream cheese bago - cereal bagel + honey walnut cream cheese (hk$17)
-食完第1round..............個胃仲可以share嚟食多1個
-揀咗比較粗口感嘅10穀,配以honey walnut醬
-今次就要求店員將個包整熱d,佢好似將個包過咗2次烘機..........咁就熱好多喇
-好味呀..........



後記
1) 多謝友人請食round 1..........雖然round 2由我嚟.........不過個包都比我食咗3/4

2) 店內setting


3) 佢哋不同口味嘅cream cheese,歡迎試過先叫..........呢個安排最啱試夠先買嘅我,hahaha

4) 香港暫時好似只喺得呢間專食bagel嘅地方......我仲有幾個自家製嘅cream cheese醬+好多款bago sandwich想食........所以我會短期再嚟

5) 店東嚟同我哋介紹時 :
我 : "今日有咩新味呀?"
店東 : "今日我哋有10穀,喺新嘅,所以就無咗呢個番茄味............咁你上次食過咩味呀?"
我 : "我未食過喎"
友人先爆笑(覺得我玩嘢,反正咩味對我嚟講都喺新架啦).........之後我哋3個都1齊笑


2nd visit
因為要食嘅嘢仲未食晒,所以jun 27, 09,就約咗另1個友人來,叫咗 :

6) mountain dew (hk$6)

7) evian (hk$10)

8) bago sandwich - great vancouver breakfast (hk$36)
-bagel就揀咗洋蔥味,餡有煙3文魚,菠蘿,生菜,紫生菜,青瓜同番茄片
-1如以往,餡料豐富,個包又鬆高(可惜唔夠熱),食嗰時,真喺要撐大個口
-煙3文魚雖然唔喺好濃嘅煙薰味,但個質感結實,而個菠蘿嘅甜,就令個包個整體味道豐富起嚟


9) cream cheese bago - poppy seed bagel + lemon cream cheese (hk$17)
-落order時同店東講頭先個包都唔多熱,所以呢個佢倍+留意........
-暖熱,外少脆
-poppy seed嘅bagel明顯喺比起其他包類喺細圈d,又矮d,屬+細碼
-配以檸檬芝士醬,食完1d充實咁都無,hahaha

10) cream cheese bago - honey wheat bagel + oreo cream cheese (hk$17)
-最後都喺決定揀cream cheese bago類而唔揀sandwich類因為我同友人都覺得淨食包會即接食到包同自選cream cheese醬嘅味道,而且製作時間較短,個包仲可以暖熱咁上枱,+上我都前後試過2款sandwich,變化已經無嘜,唔會有咩驚喜
-個包好豐盈,簡直喺大碼,暖熱
-但個人覺得個oreo醬無嘜突出


 
後記
1) 因為今次為星期6,所以明顯好多人,簡直喺絡繹不絕,好犀利

2) 因為唔趕時間,所以今次嗰3個包,我哋喺share嚟食完1個,先叫下1個,咁個包就會最即刻可以食喇

3) service仍舊好好,店東知我對包要熱嘅程度有要求............而我又唔多滿意第1個嘅熱度,到我第2個bagel上枱後,就有問番我呢個熱度得唔得

4) 呢次去埋,已將我有興趣嘅bagel包類食暈............大功告成 

5) 見到有個食家寫佢嘅包未夠正宗,我都同意。以前食過嘅bagel都比較外脆/小硬,而個白包部份鬆得嚟喺煙韌質感,並非鬆軟

6) 我都有同友人討論呢度都算幾成功,起碼其他人嘅食評都好正面...........結論喺香港無1間專賣bagel嘅舖頭,2來佢好有誠意..........因所有包喺自己焗,同見人寫話佢肯比成4個鐘個粉糰去發酵............另外對客嘅態度亦好有誠意.........好在意個客嘅每句意見同要求 


點樣去???
1) 坐mtr鰂魚涌站..............a出口........轉右

2) 過馬路到對面hsbc
 

3) 再過對面馬路.........去對面嘅太古坊...........向前行 

4) 第1個街口就喺濱海街..........轉入去.........行到比較尾就喺

4 則留言:

  1. 多謝你的詳細介紹呀~~~重話埋點去添~~

    回覆刪除
  2. 我都係食咗兩次...仲要係連續兩個星期六去...~~ 我覺得最正係... honey walnut cream cheese!~!!! ^3^

    回覆刪除
  3. 成日話去都未去試, 今次睇完介紹一定要去啦!

    回覆刪除