2009年7月4日 星期六

coco before chanel - 少女香奈兒



jun 20, 09嚟睇

她是一個傳奇。
她曾是普通女孩,生活窮困、沒人事關係,教育程度不高。她運用出色的裁縫天賦,擺脫了命運的枷鎖;她的創作風格,在當年獨樹一幟,甚至百年後的今天,仍是時尚的代表;她設計的服裝,成為獨立、優雅的現代女性象徵。
她是嘉比愛香奈兒Gabrielle CHANEL(柯德莉塔圖 飾),Coco是她未發跡前的花名。
走出孤兒院,浪蕩巴黎,曾在酒館獻唱,穿梭於墮落與浮華之間,遇上生命中最重要的兩個男人…

後記


全片主力的交待chanel如何遇上她生命中嘅2個男人............同反映當年要入豪門當戶對嘅封建............比較重寫佢嘅感情生活

反而佢點樣由幫人做帽開始...........慢慢做起衫嚟..........就只喺流水般+入........無嘜點講佢喺呢方面遇過挫折云云/細膩咁寫喇

因為可能喺圍繞1個真喺嘅傳記............所以無嘜好波瀾起跌嘅情節..........而柯德莉塔圖就演出佢不溫不火嘅...........但又好有主見(尤其服飾方面)嘅特質

沒有留言:

張貼留言