2009年7月24日 星期五

神座日本料理@西環 - 街坊客爆場


地址 : 西環士美非路45-51號地下E舖
電話 : 2986 5556
消費 : $126/head (ie total $504)
整體評價 : fair與good之間
 
jul 09, 09,4人約出嚟dinner,傾吓旅行嘅細節,叫咗 :

1) 枝豆
-我1貫會叫嘅小食
-豆腍,外亦披有少少鹽巴,可以

2) 海鮮烏冬
-望落幾多料吓,有帶子,魚蛋片,冬菇,碗豆,蝦,墨魚仔,蟹腳形蟹柳
-烏冬嘅質地都帶少煙韌
-連埋個湯食都唔錯

3) 雞軟骨餃子
-形狀扁咗d
-個餡只喺有少少嘅咬口,其他材料就偏腍
-普通

4) 炒什菜
-正常,調味也恰當,唔會無味/太鹹

5) 冷稻庭手打烏冬
-放了很久才食,但個烏冬就纏作1團,並非1條條
-個醬汁友人就嫌佢甜佢d
-咁大x屋好好多了

6) 什錦天婦羅
-有3隻蝦,青椒,紅椒,茄子,冬菇,南瓜等
-脆漿都唔算厚

7) 竹壽司
-有魚籽,蟹籽,鰻魚,3文魚(連皮),油甘魚,熟蝦,帶子,北寄貝,魷魚+唔知咩白魚
-望落去都唔多吸引,咁無嘜光澤,我食咗北寄貝+魷魚
-正常

8) 燒牛舌
-夠牛味,燒得唔錯
-肉有彈性

9) 燒冬菇
-乾身,ok

10) 燒牛肋骨
-入得口,但未見突出

11) 燒帶子
-有1串肥美d
-甜甜哋嘅醬汁,也不錯


後記
1)店內環境+豉油碟

2) 本來預咗只喺速食,友人初時想玩我...........提議食大家x/大快x,睇吓我會唔會黑臉..........sorry,令大家失望...........我好爽快咁答"好押"...........其實佢哋已經諗好咗試呢間.........死嘢,試我>_<

3) 呢度好旺........好快爆之餘,星期4嘅晚上竟然要有人等位(街坊客)..........厲害 

4) 食完之後再傾旅行事宜.............定好了每日之行程,正等另1友人verify條route........咁就可以訂酒店...........期待中

5 則留言:

  1. 雞軟骨餃子唔係不嬲都係扁嗎? 好想食燒帶子
    你去邊度旅行呀? ENJOY YOUR TRIP

    回覆刪除
  2. E間我食過~我覺得真的不錯的

    回覆刪除
  3. seems ok wor !!

    回覆刪除
  4. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除
  5. 有一次去數碼港食日本料理,真係唔錯。仲記得果日個魚湯,嘩,應真香濃,不得了!

    回覆刪除