2009年7月20日 星期一

3d-ice age 3: dawn of the dinosaurs : 3d-冰河世紀3大威龍駕到



jul 04, 09嚟睇

由「二十世紀霍士影片」榮譽發行;2009年暑假首部荷里活動畫鉅獻──《冰河世紀3大威龍駕到》,一承上兩集笑甩嘴的精神,三度召集原班角色興奮出發,加上首次以「3D數碼版」形式在戲院推出,全城觀眾定必瘋狂捧場,掀起冰河狂熱!大熱片霸《冰河世紀3大威龍駕到》(Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs) 將於本年7月1日全港涼浸浸公映,屆時設有抵死傳神的粵語配音版本以供選擇。
故事話說,冰河世界內老朋友「長毛象」文輝、「樹獺」森仔及「劍齒虎」大阿哥的生活各自各精彩,直到森仔闖下大禍,大家才再次團結起來──森仔夾硬偷走一批恐龍蛋,誤打誤撞下闖進神秘的國度,並引來其他恐龍追緝,一眾老友記只好赴湯蹈火出力營救!歷險旅程好玩刺激,牠們更邀請到誇啦啦的「單眼阿Buck」加入團隊,森仔能否逃出難關?

後記


1套很不錯嘅署假1家大細電影。雖然無咩令人爆笑嘅場片,但就會睇到你會心微笑,好似喺雪狐同女雪狐嘅段.......時而激鬥,時而浪漫,+埋個配樂,真喺好有效果

沒有留言:

張貼留言