2009年7月13日 星期一

black ice - 誰和誰和誰有路



jun 28, 09嚟睇

榮獲芬蘭電影界最高榮譽「芬蘭電影大獎(Jussi Awards)」最佳電影、劇本、導演、女主角等六大獎項的《誰和誰和誰有路》,同樣震驚今屆香港國際電影節,這齣集驚慄、情色、諷刺與幽默於一身的芬蘭黑色電影,把一段普通不過的婚外情寫得驚心動魄又趣味盎然,峰迴路轉得讓你我對人生、人性低迴。
婦科醫生莎拉(歐蒂瑪恩芭 飾)高貴、外向又和藹可親,但在莎拉極其自信的外表內,包藏著一顆妒忌的心,步入中年的她發現丈夫李奧(馬迪索沙路 飾)搭上了年輕學生桃麗(麗雅嘉塔積 飾),妒火中燒,更密謀對策,千方百計要找出桃麗是誰!
莎拉不經意地參加了桃麗開辦的功夫班,發現教練原來就是丈夫的情婦,莎拉於是留在功夫班內接近情敵,實行要知己知彼,再來個終極反擊!經過日復日的課堂,久而久之的相處,莎拉成功進佔了桃麗的生命,得到她的信任和友誼,更在有意無意之間,與桃麗發展出一段非比尋常的親密關係……
莎拉時而吐真,時而說假,甚至以假名假身份,故弄玄虛誤導並離間桃麗和李奧。終於,丈夫浪子回頭,情敵敗退崩潰,以為大仇得報之際,情況卻逐漸失控,莎拉、李奧、桃麗、甚至李奧的妹妹及妹夫,都一一被捲進了這個嫉妒及報復的漩渦之中,更陷入一發不可收拾的境地……一切純粹是機緣巧合,還是人禍自招?

後記


見到銜銜頭咁勁,可以攞到成6個奬,所以值得入場睇睇...........呢套片喺2007年初上映,但香港要到宜+先有機會上

估唔到喺我近期少有滿意嘅作品。呢類戲當然唔會有咩特技效果,主要覺得好睇喺因為劇本,演技同拍出嚟嘅流暢性。

個故事喺源自1單老公嘅婚外情..........但就用上了倒敍法。而且發展到最後,男主角嘅下場也有點令人意外。本來只喺關於3個人嘅感情故事,又好自然咁輕輕勾上埋男主角嘅妹妹同妹夫。女主角好有心計咁自製機會同情敵混熟,之後就製造事端令老公同情婦分手。情婦因為年紀尚輕(仲喺學生),所以比較簡單,無女主角咁心思細密,仲好維護女主角。最欣賞喺編劇沒有去寫d煽情部份,無去深化女主角嘅傷心場面(情婦當女主角喺好朋友時,無講到同其老公甜蜜嘅moments)

至於演技上,1定喺女主角跑離其他人幾條街...........因為喺佢嘅戲份最多,同最有發揮機會。最喜歡佢表達知道老公不忠(不止1次)嘅切膚之痛,沒有呼天搶地,沒有嚎哭,只喺好堅強咁咬緊牙關,硬食老公不忠嘅事實內情,偶然就落1,2滴眼淚..........去到後段,就發揮對情敵嘅內疚感

1套令人投入嘅電影,全無悶場。.............咁啱嗰日喺白姐姐同謝律師坐正我隔離

3 則留言:

  1. 呢類女人真麻煩,唔鍾意咪離婚o羅,做乜搞咁多野?!

    回覆刪除
  2. i know u're gonna go to Hokkaido for travel. Enjoy ur trip!

    回覆刪除
  3. oicic~ i sincerely wish your trip goes smoothly and ve a wonderful trip with ur friends in Japan

    回覆刪除