2009年7月2日 星期四

潮苑正宗潮洲粉麵@香港仔 - 快捷午餐


地址 : 香港仔湖北街12號地下
電話 : 2871 1286
消費 : $23/head (ie total $68)
整體評價 : fair
 
nth visit
jun 18, 09,3人嚟午餐 : 

1) 魚片米
-魚蛋1貫都喺此店嘅出色之作,所以應該無問題
-見友人清晒


2) 牛筋河
-友人比咗1舊我試,夠晒腍,味道溫溫的,並唔濃味
-友人話佢嘅河粉就麻麻地

3) 淨墨魚丸拼手打魚蛋
-因為上餐嘅bagel都未落格,所以只喺叫咗淨餸2款.........揸流灘,hehe
-手打魚蛋都大粒,亦鬆彈,質感上喺唔錯,但個人最唔鍾意有胡椒粉味,雖然唔濃,但都幾明顯吓........所以覺得蓋過咗魚蛋嘅味
-墨魚丸都彈,但墨魚味唔濃

4) 生菜
-正常

5) 雪碧(細) x 1枝 


後記
1) 其實呢度嘅魚蛋同牛腩,牛肚出名d

2) 記得好耐好耐之前.............我當時唔食牛(牛肉,牛丸.........),只喺食牛肚,喺灣仔潮苑發生咗1單攪笑事件

當年我叫咗牛肚魚皮餃xx(唔記得喺米粉/河粉)..........端到我前面時,我覺得碗嘢,唔多對勁

我(挾起咗不知明嘅肉餅物體) : "依..........呢個咩嚟架?"
亞姐 : "呀.........牛肉餅嚟架"
我 : "我唔喺叫牛肉餅.........我叫牛肚喎"
亞姐 : "小姐.........不如你今餐粗粗地食住先啦,牛肉餅都好食架"
我 : "但我唔食牛肉架喎"
 
亞姐唯有拎走我碗嘢............就好聲(全間舖1定聽到因為咁細)叫向大廚(舖嘅門口位) : "呢位小姐唔食牛肉喎............但食牛肚"

旁人聽到都覺得我玩嘢..........hahaha..........寃枉呀............不過宜家就無呢個問題喇........少少嘅牛肉我宜家都會食嘅

 

6 則留言:

  1. bagel 有幾難消化呀? 去完鰂魚涌又去香港仔? 辛苦你啦!

    回覆刪除
  2. 呢間 "潮苑" 已前好食一些,現在水準降了!門口又邋遢!(因早上有拾坊者在門外倒水濕紙皮。)
    牛腩有時太乾瘦,像 o趙 著" 渣" 一樣,除非你加錢要坑腩。河粉又 "鞋" 口!

    回覆刪除
  3. bagel...最近人氣之選,況且香港少有 specialty shop,我雖然冇 jj 姐跟得咁貼,不過都略知一二,況且呢間 bagel shop 我一日至少經過兩次,點會唔知喎! 食過,不過覺得只係一般,而且新開張,好混亂!但係佢既 Tim Hortons 咖啡,香港少有,好飲!

    回覆刪除
  4. not sure about Devon Hse, but there's a private club in Dorset Hse, called the Butterfield's, which i have never been there as only members can enjoy the service as you mentioned: http://www.butterfields.com.hk will it be your next target?

    回覆刪除
  5. 我當時唔食牛(牛肉,牛丸.........),只喺食牛肚 係呀,我都好似睇到暈暈地!

    回覆刪除
  6. 以前時時食,但牛腩佬去左發記後,d野差晒!我跟隨牛腩佬去左發記食喇!牛腩佬初初在aplichau高寶閣做,再轉去aplichau金寶,又轉去香港仔潮苑做!
    牛腩佬做得一手好牛腩及牛雜!是人材!

    回覆刪除