2009年7月8日 星期三

安利魚蛋粉麵@筲箕灣 - 久仰大名


地址 : 筲箕灣東大街22號
電話 : 2513 8398
消費 : $29/head (ie total $58)
整體評價 : good
 
久仰安利大名好耐,終於jun 27, 09先嚟到,2人叫咗 : 

1) 炸魚皮 (hk$10)
-好得意咁用紙袋上
-好薄脆,無油益味,亦無腥味
-我就喜歡浸湯食, 友人就喜歡就咁食

 
2) 淨魚片魚蛋 (hk$18)
-魚片嘅外皮挺,肉少彈
-魚蛋細細粒,小軟身,唔喺結實,好彈嗰種
-筲箕灣之友話之前食過佢嘅魚蛋,有好重嘅胡椒粉味。但我今次就食唔到因我都好唔鍾意食帶有胡椒粉味嘅魚蛋
 
3) 切腩片頭撈粗 (hk$30)
-呢個期待以久
-先食魚片,意見剛提過
-再食切腩,肉質已望見1纖纖。雖然無汁無醬,但軟,又唔實,無"痴"牙,有牛味,跟有少少膏,很不錯
-而麵都爽,鹼味有少少,但唔濃
-豉油汁夠味又帶少甜
-果然唔錯
 

後記
1) 同街原來有2間安利,1間多"大排檔"3個字,我有個朋友就支持另1間.........有機會我都會試埋比較吓........而且嗰間會有忌廉紅豆冰

點樣去???
1) mtr筲箕灣站.........b1出口(東大街)

2) 上咗樓梯級後.........向左前行............不停向前行........去到間廟附近就差唔多






9 則留言:

  1. 試過 "安利" 的魚蛋,稔身、唔係咁有魚味,無乜特別,我還是喜吃 "謝記' 的!但我認同他的牛腩煮得唔錯,應該做招牌至真!

    回覆刪除
  2. 你最後張相既沙爹屋聽講話都唔錯!

    回覆刪除
  3. 想食,不過筲箕灣好似好遠咁!

    回覆刪除
  4. 我先前在我個 blog 都有提過安利 , 我地營養 course 去做 field visit. 老闆對員工吾錯架 , 如你要晚上食 , 就一定要七時前 , 因佢地準時收鋪 . 以前在灣仔利東街 ( 即喜帖街 ) 有間五龍粥粉 麵 , 都出名架 , 但重建收左條街 , 都吾知佢結束還是搬遷了 .

    回覆刪除
  5. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除
  6. My bf and his family like it very much ar...
    lee on fish ball noodles ar... hehehehehe

    回覆刪除
  7. ok... try it and tell us la...

    回覆刪除
  8. today i am sick so that we can have a talk in blog , i like it.. .

    回覆刪除