2008年6月4日 星期三

NYDC@灣仔 - 小食出色 (closed)

closed

NYDC 

地址 : 灣仔皇后大道東183號合和中心3樓317舖
電話 : 2866 2966
消費 : $100/head (ie total $200)
整體評價 : good 

之前見食友們嚟呢度好狼咁食,令我心癢,終於may 28, 08,2人來食lunch,散叫咗 : 

1) mushroom monster
-磨菇好濃菇味,面舖咗火腿同芝士去焗,芝士咬落面挺,帶絲,因為d菇會有少少出水,所以1d都唔乾身
-好夠熱,好好味


2) double trouble burger
-原來冇塊厚身漢堡扒,上枱時夠熱,個扒有d筋,唔乾但唔夠juicy同腍(同shake'em xxxx比)
-生菜出手太少,但都叫合格

3) chicken wing
-入口熱,外脆硬
-醃得唔會太鹹,屬鹹味雞翼,但個人希望可以落多少少糖,有d甜味,覺得咁樣會滋味d
-但內裡就清淡d,好在雞肉仲好嫩
-做得不俗


後記
1) 店內紙巾

2) 埋單後,仲有毛狗仔送添,真喺又食又拎
友人話佢似豬仔,我緊喺唔同佢拗啦,最終我將呢隻狗仔送咗比友人個女

3) 其實最想食喺佢嘅mudpie甜品,唯有下次再去過兼食埋肉丸意粉


點樣去???
1) 坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線

 
2) 再揀條街口直入..........通去末端嘅皇后大道東 
3) 搵方法過大馬路,就喺合和 

4) 上大扶手電梯............左手邊就喺

3 則留言:

  1. 呢餐lunch都好貴下喎

    回覆刪除
  2. 好似好正....我想試 mushroom monster!!

    回覆刪除
  3. M ushroom monster 做得好出色啊...
    我20/6會同一班朋友到中環吃寧波菜啊, 到時會post d相出來架... 呵呵...

    回覆刪除