2008年6月17日 星期二

sex and the city - 色慾都市



因為blog友maximus睇完之後讚好,咁緊喺要跟啦,所以jun 14, 08來看

carrie bradshaw(sarah jessica parker飾)身兼作家和潮流指標,在報章撰寫專欄聞名,道盡紐約大都會各式各樣的兩性關係。身邊三位女性知己 - 身心開放的samantha jones(kim cattrall飾),追求浪漫的charlotte york(kristin davis飾)和理性重分析的miranda hobbes(cynthia nixon飾),為她提供數之不盡的題材。

數年後的今天,carrie,不再為報紙寫專欄,現在是《VOGUE》的特約名筆,同時正籌劃出版自己的第四本著作,samantha陪伴演員男友搬到洛杉磯,但仍心繫紐約的姊妹們,charlotte領養了中國籍的女兒lily,夢想生活逐漸成真,miranda悉心照顧丈夫和兒子,飽嚐在職母親的壓力。

人生總是意想不到,carrie要和mr big(chris noth飾)結婚前,big竟然在最後1刻逃婚;samantha1直追求刺激同多采多姿嘅sex life,所以要不停抵受身邊型男嘅誘惑;不育的charlotte奇蹟地有孕;miranda不能原諒丈夫steve(david eigenberg飾)出了1次軌。她們各有想法,幸好各自都有快樂嘅結局.........

她們1貫的名牌服飾,精心打扮,潮流話題,手牽手登上大銀幕,大膽直接地展覽多姿多彩的色慾私生活。



後記

以前有段時間都有追電視版嘅sex and the city,所以對佢哋每人嘅背景同性格都會有所認識。

呢齣電影版都算長,歷時2.5hrs,但正如maximus話齋,1d都唔悶,因包括咗4個女人interwoven嘅主線故事+carrie助手louise(jennifer huson飾)嘅副線,所以都好充實,無悶場

4個女人分別代表了4種好唔同嘅現代女性,但4個都好有經濟能力。於電影裡,4個都被安排1個嚴峻嘅考驗,經過拍得細膩,開心嘅結局令人睇得安慰,同帶比人+ve訊息,勇敢去參與/投入呢個high risk但未必有return嘅男女遊戲

carrie - 感情豐富 (challenge : 被big悔婚,自尊心+心靈嚴重受創)

samantha - 敢作敢為,個人主義,以sex作為人生最大樂事,但不喜歡committment/被綁/管束 (challenge : 同咗5年嘅男朋友jerry1齊,sex life無以前咁精彩,+上新鄰居型男散發出嚟嘅誘惑,令佢只能有得睇,無得食)

charlotte - 追求幸福(老公+兒女),帶神經質嘅小女人 (challenge : 困難受孕)

miranda - 絶對理性同分析因佢喺律師 (challenge : 老公1次不忠,雖好有悔意,但好難過理智嗰關,因對佢無晒信心)

情節好寫實,因正常生活內,女人嘅good gal friends,喺會時常見面+簡單電話。重要嘅時候(carrie情傷+carrie特別跑去陪miranda過new year eve),會好有義氣咁喺身邊支援,但當然會有拗撬/口角嘅時候(miranda被"椰"愚露毛,carrie嬲miranda忍瞞事實),不過通常都會好快好番

全片當然有幽默攪笑位(charlotte失禁,型男原來喺基佬,lily跟得auntie太多,接電話第1句喺sex,samantha偷望型男鄰居.............),亦大有靚衫,婚紗,手袋+鞋睇..............同場當然+映適可而止嘅情慾片段

好豐富

7 則留言:

  1. 又係你大展拳腳既機會啦! 不過要有 DBS 信用咭至可以參加! http://www.openrice.com/dbs/

    回覆刪除
  2. 女人戲,真係完全提唔起興趣去睇,睇完你既 review 就當睇左啦!

    回覆刪除
  3. i still haven't seen this yet but i think i'm going to since i love the tv show lol

    回覆刪除
  4. 你重狼過去搶!

    回覆刪除
  5. 都話好睇gar la

    回覆刪除
  6. 我都睇o左……電視廣告!

    回覆刪除
  7. 下星期推出既港版,都會跟足美版咁出法,分單雙碟版
    正呀,如果係你,你會買bd or買番港版dvd呀?

    回覆刪除