2008年6月12日 星期四

東京和食@銅鑼灣 - 生嘢新鮮 (closed)

closed

東京和食
 

地址 : 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場食通天13樓
電話 : 2506 1838
消費 : $180/head (ie total $360)
整體評價 : marginally good 

jun 03, 08,2人來dinner,叫咗 : 

1) 5點刺身
-即喺5款刺身,有吞拿魚,3文魚,油甘魚,甜蝦同帶子
-唔會有解唔夠凍嘅情況,最出色喺帶子,因又甜,又新鮮嘅結實口感,其他都正常不俗,而甜蝦友人就話都唔錯

2) 芒果蟹肉卷(3件)
-另外有6件揀
-都幾細件,但芒果味唔多出,蟹肉比較少,只屬正常貨式

3) 蟹肉釜飯
-上枱時蓋好,+埋漏斗計時,比你知道要焗到幾時先食得
-賣相唔錯,雖然蟹肉唔多鮮味,但整體味道都豐富
-飯焦唔多

4) 3點甜品
-即有齊芝麻布甸,綠茶雪糕同香蕉紅豆丸子
-芝麻布甸:全靠面頭嘅芝麻粉,但夠芝麻味,而布甸就滑,不錯,下次再嚟的話,會叫個正常size
-綠茶雪糕:夠綠茶味,但奶味唔重嗰隻,我都覺得唔錯
-香蕉紅豆丸子:2人都覺得最1般,因底吓嘅紅豆(浸咗糖水)好甜(其實我緊喺頂得順啦),粒丸子就軟糯,香蕉亦香甜


後記
1) 多謝友人請客因我上次請咗佢哋1家飲早茶,佢今次堅持要請番我。識咗友人咁耐,原來佢鍾意食日本刺身/壽司,我宜家先知,平時問佢想食咩,佢實反問番我...........咁我又的確好少提議去食魚生ge~~

2) 店內setting

3) 當晚我哋等咗成>20分鐘都無嘢食,我都已經肚餓,即刻拉個店員嚟炸佢型啦,刺身都上唔到???友人估佢哋應該漏了單
 

點樣去???
1)銅鑼灣times square唔洗教啦

8 則留言:

  1. 唔好意思, 日本野我麻麻地啊...
    多謝友人請客 因我上次請咗佢哋1家飲早茶,佢今次堅持要請番我。識咗友人咁耐,原來佢鍾意食日本刺身/壽司,我宜家先知,平時問佢想食咩,佢實反問番我...........咁我又的確好少提議去食魚生ge~~
    (很喜愛大家以上有來有往的友誼相處方式... 很親切, 很溫馨...像是
    一家人般... )

    回覆刪除
  2. 除了親人, 好朋友或好知己在生命中是很重要的...

    回覆刪除
  3. Me, too...
    我已book 左下星期五到同鄉會吃飯啦... 我同d 同學講
    話呢間係我個識飲識食的卜友推介... 佢地都好想試試啊... 真開心...
    呵呵...

    回覆刪除
  4. 傻的, 我係妳忠實fans lai架... 天蠍座好小呃人架... 支持妳...

    回覆刪除
  5. 好的, 10+人, 我已print了妳的小菜啦... 謝謝妳...

    回覆刪除
  6. 元蹄要食紅燒呀!

    回覆刪除