2008年6月15日 星期日

肛探

話說有次上堂(急救課程
打针
),班上有1個無得頂
蘑菇点点 我顶
嘅同學仔,但估唔到最終佢喺我做包紮嘅partner
惊
,所以都唔知我會唔會合到格
哭
.................我d學費呀~~~~
哭




亞sir : "喺急救箱內,有邊樣嘢做即場急救喺最無用???"

咁我哋望住本書開始估啦/撞啦............筆+記事簿???..........小盆???..........電筒???,亞sir都話唔啱.............no............no.............no

亞sir : "喺探熱針...........你知唔知要用幾耐時間先量到個體溫呀???"

亞sir繼續 : "要成3分幾4分鐘架...........你打咗電話,救護車會喺10-15分鐘內到,你仲side咗3-4分鐘做d咁嘅嘢,就算比你知道個傷者嘅體溫,咁又有嘜用,你又可以點"

亞sir再繼續 : "而且探熱會有溫度誤差,口又驚佢合唔實,好似放armpit,夾吓鬆吓,誤差可以高達成2度咁多添"

無得頂同學好似有d challenge亞sir,咁亞sir就問佢仲有咩位可以探熱

無得頂同學 : "咁有肛探......"

我哋全班
惊讶
已經
惊讶
............繼而全班笑到要死
哈哈大笑
哈哈大笑
哈哈大笑
,我直情拍晒枱
同震晒嗰隻添.............





亞sir不愧喺亞sir,見過世面。佢都有笑,但就唔會失控嗰隻..............仲回應佢添,eq真高...........我真喺
我好崇拜你耶


亞sir(笑住) : "嗰陣喺度做緊急救.............又點會.......(亞sir忍唔住,笑咗2嘢).......肛探呀又???.........你真喺............
贼笑 鬼点子
"




我心諗你究竟知唔知咩叫肛探架???.............要除褲架喎
害羞
...........當街當巷............做咗又無point,做完實比傷者告到甩褲啦
欠扁 欠揍 我打 虐待
(唔保住佢個私隱不特止,仲幫佢揚晒出嚟).........天呀!!
NO
...........................
兔斯基 撞墙


同場+唱
吹口哨
: 你這個腦在何方,我有說話未能講,如何能承受你,你似個分裂病狂~~~~~~~~~~~(套上黎明好耐以前嘅手機廣告歌詞"你這刹那在何方,我有說話未曾講,如何能連繫上,你與我相伴在旁")


6 則留言:

  1. 咦 變o左上醫學堂既

    回覆刪除
  2. 咦?咁啱我剛上完三年一次refrasher training 考完試。話時話條戊利男定女呀?乜男同女可以同組架咩? 係咪益哂妳?

    回覆刪除
  3. 但.......但........佢冇答錯喎???
    依妳所寫, 阿SIR問佢「 仲有咩位可以探熱? 」, 佢答中吖, 只不過唔適用啫........

    回覆刪除
  4. 哈, 俾你遇到佢仲要編埋一組就係你嘅"福份", 要好好"對待"呢個福, 合唔合格靠晒佢架喇!

    回覆刪除
  5. 妳應該慶幸有一位咁認真學習餘o既同學喎! 係呢,成積如何呀?

    回覆刪除