2008年6月28日 星期六

小店@九龍城 - 勁甜品宴


地址 : 九龍城侯王道11-13號地舖
電話 : 2383 3387
消費 : $60/head (ie total $720)
整體評價 : good
 
jun 17, 08,12人來攻甜品,叫咗 :

1) 小吃拼盤
-因有食友未食飯,所以叫咗個鹹點,有磨菇,薯皮,春卷
-聽聞個磨菇好好味,我就無試到因唔好意思食埋人哋個正餐

2) cat cake x 2
-估唔到好濃郁好重朱古力味,全部人1致讚好
-原來唔喺晚晚都有供應,我哋真喺好彩呢

3) 合桃批
-個合桃批皮好牛油同果仁香,成個批亦鬆
-很不錯

4) 拿破侖
-呢個我好似無點試到

5) creme brulee
-合格,但唔可以叫好因個蛋部份唔夠滑

6) tiramisu
-呢個有幾濃嘅酒香味,但又唔好酒精咁,難得因香港好多地方都好少落酒,就算有,都比較輕手

7) 心大軟 x 5
-喺我食過嘅心太軟嚟講,喺好流嘅作品,只需cut落去,裡面嘅朱古力漿就會決堤咁湧出嚟,好犀利
-唔錯,但今晚佢個風頭就比cat cake蓋過,輸咗1個馬鼻

8) 薑汁souffle
-普通

9) 天餓巴夫
-更普通因個皮帶d堅

10) 蘋果撻 x 2
-食友都幾欣賞,所以encore咗,但我個人可能對蘋果類甜品1般,所以呢個唔喺我杯茶


後記
1) 新識嘅食友去完日本送比我哋食嘅手信.............好味,尤其個士多啤梨威化
  

2) 因為人多關係,枱頭有枱頭傾,枱尾有枱尾傾,所以我哋都幾嘈,尤其有大型甜品到時。真喺對唔住周圍嘅食客 

3) 其實間餐廳都幾暗吓,今批相喺食友教我用white balance+咗2/3度光嚟影,但就咁睇d相都唔覺有呢個環境問題,有幾張食物相我仲幾滿意


點樣去???
1) mtr旺角站..............轉van仔

2) 因落緊雨,所以無影相,又跟住友人行,我自己都認唔到路

6 則留言:

  1. Cat cake 裏是什麼?請問.....

    回覆刪除
  2. 我都去過呢間同朋友食dessert呀
    不過全程齋坐...  睇見都甜死呀!

    回覆刪除
  3. 我今日都去九龍城, 呢間要試hohoho

    回覆刪除
  4. 激死人, 唔比我個寶貝女入, 即趕, 佢地當時冇客我地又有狗袋都唔得.......!!! 後來我地去街市對面生果鋪勁入貨, 聽日會POST, 你有空就過黎望下啦。

    回覆刪除
  5. 又唔係話好嬲既, poodle係唔甩毛同無狗味既狗, 不過唔係人人知, 但睇到你的相, 已經諗好左食乜, 點知乜都冇得食......咁先折磨嘛!!!

    回覆刪除
  6. 甜點樣樣整得咁靚,好!

    回覆刪除