2020年5月15日 星期五

Favilla X Bless Cafe@鰂魚涌 - 用❤素全日餐

Favilla X Bless Cafe

地址 : 鰂魚涌海光街7-9號龍景大廈地下5A舖
電話 : 9014 3749
消費 : total hk$130
純個人評價 : very good




我1直以為呢度主要賣啡同食3文治................最近先知道都有主食..................may 11, 2020 (mon)..............................叫咗 :

1) veggie all day breakfast (hk$98)
-味噌炒蛋, 大啡菇, 番茄, 秋葵, 是日沙律, 牛油多士 (可+$$$$轉牛角包)
-多士走牛油
-佢比坊間d veggie all day breakfast選材用上少人用嘅秋葵,紫薯球................個沙律+幾粒無核青提..................dressing用咗柚子醋汁
-個味噌蛋又唔覺味噌味
-佢個菇味濃過weekend元朗嗰間
-只有蛋,菇同番茄要用油炒/焗...............油份少...............所以食完................成集碟都幾乾淨,無嘜油光

2) mocha (hk$42-$15+$5)
-因為叫咗個main..............飲品可以扣hk$15
-我1見到有non dairy milk..............我就揀咗mocha................當時突然忘記咗對caffeine敏感..................不過唔喺次次中嘅
-佢啡味比較mild................好彩今次allergy無發作
-今次喺我第2次飲mocha類.................第1次我喺赤柱1間法式餐廳飲...............酸味好重,啡味又濃..............覺得好怪
-呢度嘅酸味亦mild好多
-ok,咁我知道mocha唔喺我杯啡喇~~~

沒有留言:

張貼留言