2020年5月21日 星期四

無肉食@北角 - 有賴食客自律自重

無肉食

地址 : 北角堡壘街10-16號華曦大廈地下B舖
電話 : 2528 2368
消費 : hk$70/head (ie total hk$140)
純個人評價 : fair與good之間




3rd visit
見疫情持續哋緩和.................may 15, 2020 (fri)..................2人嚟lunch buffet..............叫咗 :

1) lunch buffet x 2 (@hk$70)
-佢嘅防疫措施都做得足...............我同友人由叮叮站行上去堡壘街................1量體溫..............我哋2個都稍為偏高..............要量2次…………因支體量槍仲著住綠燈…………所以先放我哋入去
-之後出去food counter攞嘢食時....................1定要佩戴口罩..................職員共有2次提番個食客要戴好口罩.............整體嚟講d食客都自律
-我哋屬於早去..................所以好多位揀..............選擇仍舊好多................款式仍舊非傳統...............唔會成pat獻汁................調味唔重手
-but如果再少油d會更好.............略嫌油光多咗


後記
1) 食buffet............食客喺咩質素好重要 (eg 1人挾晒成盤貴價食物就好無品)..............今時今日喺疫情戒備未解除下..............食客嘅food hygiene awareness更為重要

我哋坐得好近food counters................我就好留心望住食客點樣攞嘢食 (所以我好忙,又要食又要望,hahahaha).............有d出去再攞嘢食唔記得戴口罩 (密住又除又戴,1時唔記得都好自然).................有d喺行到food counter邊皮先喺褲袋拎個口罩出嚟戴...............因為用番同1隻碟同碗..............挾嘢/匹嘢落用過隻碟同碗時.............其實好易會contaminate公家夾/湯"殼"

所以我暫時都喺say no to buffet

其實唔好講咁遠..............只要留意吓office同事點樣喺水機斟水...............你就會發現最少有8成人喺會將隻杯/水樽隊貼個出水口..............如果個水樽口越細...............就更+會套入出水口添............見到都覺得恐佈

沒有留言:

張貼留言