2020年5月18日 星期一

點心籠@上環 - 熱騰騰點心

點心籠

地址 : 上環德輔道中272-284號興業商業中心地下F號舖
電話 : 2885 8112
消費 : total hk$128
純個人評價 : good




之前fb話佢要告急..............may 12, 2020 (tue)................自己嚟dinner................叫咗 :

1) 老干媽醬炒腸粉 (hk$49)
-原來有肉碎同炒..............我盡量剔開d肉碎
-正因為熱騰騰..............份外聞到香氣..............入口好惹味 (無over濃味)
-我最鍾意佢多中芹同芽菜...........中芹獨有嘅味道同口感並重
-very good

2) 松子仁上素餃 (hk$34)
-個蒸餃又喺熱辣辣
-我食咗1/4兜炒腸粉...............先開始轉戰素餃
-味道合格有餘............裡面嘅松子仁好香果仁味

3) 風味炒椰菜 (hk$45)
-因為仲未飽.................又唔想食甜點..............問女店員碟菜有幾大
-女店員 "都幾大架...............如果1個人食都幾多.................你食唔晒嘅話..............到時比個盒你打包啦"............我"ok"
-風味嘅意思喺金銀蒜
-落咗單後無幾耐..............女店員"唔好意思,椰菜賣晒..............轉生菜好唔好?"............我"ok"
-我諗住碟菜會成座山咁高啦.................1上枱,我即刻安樂晒................都無山咁高 (都唔喺少)............我應該食得晒
-望落油光重咗d....................但食到底................只喺水為主..............可減番些少油就最好喇


後記
1) 店內環境

沒有留言:

張貼留言