2020年5月11日 星期一

活一鮮@北角 - 不放棄服務

活一鮮

地址 : 北角錦屏街21號東發大廈A座地下
電話 : 3481 1928
消費 : total hk$105
純個人評價 : fair與good之間




之前fb話佢要告急..............may 7, 2020 (thu)................自己嚟lunch................叫咗 :

1) 野菜烏冬定食 (hk$70+$10)
-我+咗hk$10轉成稻庭烏冬
-定食原來包咗前菜+沙律+2件壽司
-個前菜用醋汁dressing,正路合格有餘
-其實我落單時都無望清楚定食包d咩...............直至女店員上個龍蝦蓉沙律時...............佢未放低我已話比佢聽唔要
-之後佢又想放低2件3文魚壽司時..............我話唔洗比我啦...............佢話個定食包咗架..............我擰頭"我食齋"..................女店員表情有d錯愕,佢講比另外1個男店員聽............男店員以為我唔食生嘢.............同女店員講"咁整熟比佢鴉".................我又擰頭................男店員"咁比8爪魚仔佢鴉"...............我都擰頭...............男店員直接問我 "咁蛋得唔得呀?".............我諗咗1諗.............終於點頭
-個烏冬喺鰹魚湯底.............唔喺肉湯.............破少d戒.............鹹味中等............鮮味溫和
-個烏冬扁滑...............但對我嚟講份量唔夠

2) 日本淮山卷 (hk$25)
-唔夠飽 (因我成日都好好胃口,hahahaha)............+多1個卷
-揀咗淮山.............但上到嚟..............應該似牛蒡多d喎.................醃過爽口
-size的骰..............食晒6小件無難度~~~


後記
1) 整體賣相味道合格有餘
2) 欣賞男店員鍥而不捨.................喺都要我食到定食包咗嘅2件壽司為止.............hahaha
3) 比較安慰喺到lunch hour都坐滿客................我走時...................外面喺有人排隊添~~~~

沒有留言:

張貼留言