2020年5月30日 星期六

R&R Bagels@鰂魚涌 - bagel包對辦

R&R Bagels

地址 : 鰂魚涌英皇道979號太古坊德宏大廈1樓E號舖
電話 : 2854 2211
消費 : hk$110/head
純個人評價 : fair與good之間




may 25, 2020 (mon)諗住去遠d食lunch..............點知1街到樓下.............落晒大雨..............我無帶到傘...................唯有轉去附近食.................叫咗 :

1) ultimate egg salad bagel (hk$80)
-signature egg salad, baby spinach, ripe tomato
-返到office食時仲暖熱
-個bagel我揀咗onion...............番焗得好靚...............近面嘅onion碎brown咗.............入口真喺好有onion香.................重點喺我搵到好耐以前食bagel應有嘅韌性…………佢個texture最對辦
-spinach大塊,番茄厚肉…………佢個egg salad好踏實,印象中mayonnaise嘅份量1d都唔重…………整體味道唔錯
-價$$$$絶對唔平…………份量對我嚟講…………tea time肯定又肚餓
-佢成日都無vegan bagel


update 
**1) sep 15, 2020 (tue) : lunch time等極都等唔到停雨.................所以嚟呢度食late lunch ................叫咗honey strawberry bagel (hk$65)................揀咗garlic bread

佢個包無變................garlic bread無onion bread咁香..............但佢個cream cheese有奶香............陪上甜甜哋嘅蜜糖 (如果帶有花香更好)..................原來好夾................士多啤梨大大粒..............結實,有士多啤梨香.............微酸但果甜不強................我估喺美國士多啤梨

唔知喺咪我太肚餓...............我覺得好好味~~~


沒有留言:

張貼留言