2020年5月17日 星期日

Homing People@鰂魚涌 - 優質高價

Homing People

地址 : 鰂魚涌海光街11號漢威大廈地下4號舖
電話 : 6556 6036
消費 : total hk$?
純個人評價 : good




n visits
佢個位置比較僻,屈咗入內街..................都喺友人帶我先識嚟..................may 8 (fri) & 12 (tue), 2020......................叫咗 :

1) bagel with raspberry jam (hk$30)
-今次呢個bagel喺wheat...............而個raspberry醬1定喺homemade…………較為"希"咗d.............但個香味仍舊自然不artificial.............甜度唔高..............味道保持到
-個bagel仲有點熱度................我略嫌少了份煙韌性

2) 栗子mousse cake (hk$45)
-有日lunch食唔飽,嚟咗買件cake
-當日仲有朱古力戚風同芒果swiss roll
-好細件,成件cake甜度唔高啱我,栗子味溫和自然
佢個餅底有d獨特,我唔識形容,相對哋甜味主要嚟自餅底


後記
1) 店內有水供應

2) 佢嘅出品above average…………所以價$$$$都高…………值唔值睇吓你嘅value定義

3) 我比較掛住佢上次嘅earl grey swiss roll…………但要有緣先再食到,因為佢哋甜品variety pool幾大,每日只做其中2-3款

update

**4) may 20, 2020 (wed) : 今日嚟lunch................但佢嘅lunch set多數都唔啱我...............再次揀healthy combo (hk$55)
-今次個granola第1啖有牛油香..........又鬆脆...........無痴埋1 pat.............好新鮮................而個原味yoghurt好滑.............有淡香................無嘜yoghurt嗰份酸..............我鍾意少yoghurt酸味

再take away 1件vegan chocolate cake (hk$45)
-朱古力味都出 (未喺好濃)...............鬆軟...............無椰油味 (通常vegan嘅蛋糕都用椰油代替牛油)..............甜度低 (same as1貫作風)..............男店員話有salted caramel.............but唔太出...............vegan cake唔難食已叫贏................何況呢件喺好味..................難得難得~~~

**5) sep 8, 2020 (tue) : 今日共買咗個黑芝麻bagel (hk$35)同2件espresso chiffon cake (@hk$35)..............bagel我1路行1路食.............好香芝麻味..............甜度低..............gd ar................另外個咖啡chiffon好有咖啡香氣................店員話喺佢house blend咖啡嚟.................可惜我飲唔到啡~~~


沒有留言:

張貼留言