2020年5月7日 星期四

賞茶@九龍灣 - 檸味台飲

賞茶

地址 : 九龍灣偉業街33號德福廣場二期4樓418號鋪
電話 : 3104 4783
消費 : total hk$30
純個人評價 : good




近排戚起條筋鍾意買台茶.................may 1, 2020 (fri)..............................嚟買咗 :

1) 檸檬賞紅茶 + 仙草 (hk$26+$4)
-走冰
-1/2糖
-其實台式飲品對我嚟講選擇好少.....................因為我飲唔到鮮奶..............問咗幾間台式飲品店..............佢哋唔會好似coffee shop咁可轉豆奶/ nut milk..............暫時喺台飲industry.............vegan friendly仲未普及
-我只可揀茶/ 果茶...............我通常會揀citrus flavor................再+仙草/ 白玉之類
-琴日買過一芳 (無寫).................我鍾意賞茶嘅檸檬味多d.................因為自然好多...............一芳嘅檸味好似concentrated咗.............濃同sharp好多...............對我嚟講有d artificial
-1 size................都幾大杯
-佢嘅仙草density軟d...............會易吸d


後記
1) 店舖環境

沒有留言:

張貼留言