2020年5月31日 星期日

大澳德發@北角 - 有溫度,調味輕手

大澳德發

地址 : 北角英皇道153號英皇樓地下
電話 : 3705 1277
消費 : hk$/head
純個人評價 : good (以茶餐廳因素計)




3 visits
may 19 (tue), 22 (fri), 28 (thu), 2020嚟lunch..............叫咗 :

1) 家鄉炒米粉 (hk$49)
-熱檸水
-都要等咗好1陣先上枱…………叫咗走肉…………裡面都有蝦米仔 (有d似櫻花蝦仔)…………熱辣辣,真喺無諗過會熱…………仲飄來香氣
-米粉好乾爽,又唔油…………炒得好…………調味唔重手,好味,下次可encore

2) 番茄濃湯讚岐烏冬配金菇肥牛卷 (hk$58+$3)
-熱檸檬薏米水…………1入口,有陣怪味
-佢個番茄濃湯帶甜,所以我覺得味道有d假
-而個金菇卷喺熱辣辣…………今日唔洗補鐵,所以我只抽咗金菇食…………個燒汁喺好味嘅
-個多士鬆脆

3) 北菇紅燒豆腐煲 (hk$72)
-上次我發現佢個menu有素食小菜section…………lunch hour有得供應
-又喺熱到飛起
-菇好厚肉, 無成pat獻汁
-chef seasoning好consistent...............調味唔會over...............稍稍偏向輕手................唔喺偏向無味嗰隻輕手


後記
1) 最後嗰次幫襯發生咗個小衝突................是咁的 
嗰日我遲咗去到...............~12:20pm...............今次好多枱都有人坐咗..............最近門口仲有1張吉枱.............但女店員話要我搭枱.............我"門口嗰張唔得咩?"...............佢"唔得".................ok,咁就聽佢話去後1張枱坐 (搭枱)

無幾耐有另1個女人入嚟 (都喺1位)................佢就坐咗喺張吉枱...............無人要佢起身................我即刻同當時最近我嘅女收銀 (平時喺佢掌管收銀機)講..............."點解頭先唔比我坐嗰張枱".............女收銀有點大聲 "我無唔比你坐押" (的確唔喺佢唔比我坐)...............我"你同事頭先唔比我坐"...............女收銀 "咁你坐後面嗰張囉 (後面張枱食客剛剛走,枱都未執)"...............我緊喺坐後面嗰張啦..............唔洗搭枱................女收銀繼續講 "無話過唔洗搭枱..............陣間有客.............都要搭枱啦~~~".................我心諗到時張張枱都有人坐................要搭枱我會理解

平時我無嘜同女收銀有交流................事關佢收完$$$$.................多謝都唔會講句..............塊面喺板著的................呢個應該喺佢個性格.............我ok,唔覺得有問題~~~今次覺得佢語氣雖然唔喺要撩交ai..............但我覺得有d受氣~~~

沒有留言:

張貼留言