2020年5月26日 星期二

FooDo@旺角 - 份量精緻

FooDo

地址 : 旺角通菜街1A-1L號威達商業大廈地下C號舖
電話 : 9016 6327
消費 : hk$149/head (ie total hk$149)
純個人評價 : good




may 21, 2020 (thu)嚟early dinner..............叫咗 :

1) 薯仔沙律 (+hk$12)
-2小球薯蓉
-佢嘅賣相比坊間嘅薯仔沙律靚
-裡面有爽口青瓜絲同紫椰菜絲…………少少紅蘿蔔粒
-味道好踏實................突出薯仔味為主

2) 番茄汁鳳尾蝦菠菜配手製闊麵 (hk$99)
-杯自家製凍水果冰茶喺免費的…………甜度好低…………果味薄
-都細碟
-佢個番茄汁底湯有herbs..............入口嘅味道除咗番茄味之外...............嗰陣香草味令我聯想到…………年多2年前…………我長時間每日都要飲2碗中藥苦茶嗰種植物味...............鈎起咗我嗰段艱苦嘅記憶…………hahaha…………所以我下次唔會揀番茄味
-叫咗少辣…………辣味都出
-pasta質感唔喺al dente (肯定唔喺淋)…………喺有種微微嘅爽口
-d中蝦都爽口…………有微鮮味
-不錯嘅意粉


3) 焦糖脆脆 + 日本vanilla雪糕 (hk$38)
-為何總是餓嘅我…………當然唔夠飽
-要叫佢出名嘅焦糖脆脆
-嗰晚我有d理解障礙…………我望住"焦糖脆脆+日本雲呢嗱雪糕"同"焦糖脆脆蛋糕"…………唔知點解我會理解咗焦糖脆脆=焦糖脆脆蛋糕…………所以我叫咗雪糕 (諗住有蛋糕,又有雪糕)
-佢個脆脆有微薄焦味,重點鬆,無痴埋,入口更加唔會痴牙啦…………新鮮…………甜度中等
-個雪糕勝在唔太甜…………奶味唔強
-2者結合下…………主角喺脆脆…………好味
-下次要試吓佢個焦糖脆脆蛋糕


後記
1) 佢tea time有pancake食..................搵次蛇王去食吓


沒有留言:

張貼留言