2020年5月5日 星期二

膳心小館@牛頭角 - 支持本土

膳心小館

地址 : 牛頭角彩霞道55號彩頤居地舖
電話 : 8200 2727
消費 : total hk$
純個人評價 : fair與good之間




2nd visit
之前嚟過食1次dinner..................may 1, 2020 (fri)......................去買d零食...............買咗 :

1) 黑糖馬仔 x 2 (@hk$18)
-甜度唔高
-鬆化,ok的

2) 黑芝麻杏仁餅 (hk$69)
-原味杏仁餅有得試食
-雖然無澳門嘅最香咁香杏仁味.............但都鬆..............甜度唔算高
-黑芝麻香味中等

3) 椰汁蛋卷 x 2 (@hk$100)
-見好多人讚.............即場有得賣...............雖然未試過.............都唔好蝕底嘅心態................買咗2罐
-椰汁味自然清香…………甜度低
-佢嘅質感喺好乾脆嗰種…………有少少硬挺
-不過我自細食開華園, 美心, 德成號, 蛋卷皇后嗰種質感...............呢款對我嚟講太脆身,帶硬口 (蛋層少厚身)…………所以我要慢慢適應吓
-我嘅方法喺放耐d…………等罐蛋卷受番d潮,減低個硬脆口感
-食到底,會發現好多蛋卷碎

後記
1) 我去到時要排隊..................聽其他人講早d時...............條隊仲長.............我嘅時段喺盧巧音同kolor主音(佢老公)做店長
2) 之後我就順便落埋訂原味蛋卷 (雖然未食罐椰汁蛋卷)

update
**3) may 20, 2020 (wed) : 上次買完...............即時又訂埋2罐原味蛋卷 (@hk$88)...................今日去攞...............個原味蛋卷又無椰子味咁硬挺喎.................好似薄身d.................同以前食開嘅口感相若...................會對口味多d..............第1啖入口有蛋香,牛油香................但1打開個罐..............內裡碎開嘅情度比椰子味嚴重


順便食埋dinner....................蝦醬時菜炒牛肉 (hk$48)
-走牛肉
-包個例湯,菜同白飯


沒有留言:

張貼留言