2020年5月24日 星期日

番茄師兄@元朗 - 宜家有素option

番茄師兄

地址 : 元朗擊壤路9號金寶大廈地下4號舖
電話 : 3615 1062
消費 : hk$38/head (ie total hk$38)
純個人評價 : good





2nd visit
之前只得深水埗總店時食過1次.................但無寫.................may 16, 2020 (sat)..................自己嚟late lunch..............叫咗 :

1) 田園風番茄濃湯麵 (hk$38)
-有粟米粒, 雞肶菇, 椰菜, 番茄
-番茄湯底喺我嘅favorite
-宜家比以前多咗好多選擇同combinations.....................起碼有個全素option (湯底都喺有牛嚟煲)
-今次我揀咗通粉
-個湯底都ok濃,味道自然..........而且牛味好出..............應該喺有牛脂肪煲出嚟嘅效果.................比起坊間茶記嘅鮮茄嘜鮮茄物................嗰d有時好artificial
-通粉多...........餸又多.............."為何總是餓"嘅我就可以清晒..............偏男人份量
-唔洗hk$40...............抵食呀
-有時我要補鐵時........................我都諗起嚟師兄食佢個牛牛牛...............不過嗰次深水埗店好多人排緊..................所以放棄咗
-


沒有留言:

張貼留言