2017年1月15日 星期日

cologne (co trip) dec 4 - 11, 2016/ day 4&5

day 4行程 - dec 7, 2016 (wed)

早餐+早水+full day meeting

例行食早餐+full day meeting..........又喺瞓到<5am又醒晒............於是今早+個操水先去開會


參觀cologne/ bonn機場

今晚大會為大家安排去參觀機場 (都喺自願參+性質).............要事前比passport資料做登記............但我今次好唔小心無比足passport name..........上車時報到就醒起可能有問題...........好彩開車前............同機場confirm到肯比我入.............所以跟大隊上車.............否則我就要落番車

行晒先食dinner.............估唔到今晚會咁夜.............返到酒店都>10:30pm

機場方面送咗每人1袋小禮物



day 5行程 - dec 8, 2016 (thu)

早餐+full day meeting

今日喺最後1日meeting............今晚開始就喺我嘅free time


dinner




名稱 : Le Moissonnier 
地址 : Krefelder Straße 25, 50670 Cologne - Germany
nearest rail station : hansaring
電話 : +49 221 729479
營業時間 : 12h00 - 15h00; 18h30 - 24h00 (tue-sat; sun & mon close)
website : http://www.lemoissonnier.de/
book via : direct with restaurant website + credit card guarantee
ranking : 2017 michelin 2 star
食咗幾耐 : 2 hrs
收費 : 125 eur/head <-- 呢餐我自費架!!!
純個人整體評價 : good

多謝食友話我知cologne都有間2星餐廳...........於是我緊喺book咗佢啦!

喺香港想搵好西食,越嚟越難..............所以我轉食cheap嘢.............除非我肯定嗰間貴嘢喺堅有水準~~~~呢度有個tasting menu...........我爭扎咗1陣............最後揀a la carte.............共叫咗 :

1) 麵包藍 (包咗)
-我最like薄脆片嗰塊...............想r多塊............不過waiter話無spare

2) savennieres fides (18eur)
-喺agriculture biologique
-2014, loire-anjou
-eric morgat (aop, chenin blanc) schistes - pierres volcaniques

3) amuse bouche (包咗)
-食唔出喺咩肉,原來喺雞肉,調味剛好,肯定唔喺重味先

4) coquilles saint jacques de port-en-bessin tiedes (36eur)
-lukewarm scallop's from port-en-bessin and smoke eel in tangerine anchoiade
-coockle dumpling in granny smith apple juice
-scrambled egg foam with sea urchin cream
-charolias goat cheese ravioli in chestnut emulsion
-plating得好靚
-個底喺german cake嚟,除咗片片帶子外,仲有bacon同eel粒
-雖然主角喺帶子,但味道上就比bacon陣味 (mild smoke)dominant咗
-另外海膽 (light cream味)同ravioli (mild goat cheese味)都稱職,只喺無驚喜

5) carre de veau de lait poele (54eur)
-milk calf's loin roasted with turnip cabbage cream and coriander
-wellington garnish
-potato gnocchi with poppy seeds
-cauliflower mousse and cream with braised onions and caraway jus
-我第1時間質疑個肉喺咪牛嚟,顏色上咁豬嘅??
-睇d pairing side dishes又無錯喎
-全餐最讚就喺呢個calf loin.........因為隻牛好young,所以唔會有牛味,+上用低溫慢煮咗好多個鐘,sell嘅喺嫩滑,soft嘅肉質
-呢舊肉都好優質,又有點筋膜,全件入口基本上唔洗趙
-調味唔重手,just rite,無蓋到本身嘅肉味
-個wellington garnish都做得好好,個pastry睇到相嘅layers,我都唔洗講咁多............底下喺foie gras, black truffle同mushroom,濃味又惹味.........喺呢個slightly鹹咗少少

6) dessert sucre- sale- poivre (17eur)
-dried mousse au chocolat with caramel ganache
-peanut nougatine and salty ice cream
-espuma of montelimar nougat
-pomponette filled with namelaka of dark chocolate and bengal pepper
-佢第1個推介咗個大路d甜品比我,第2個先推呢個
-不過我已意屬呢個.........因為夠interesting - 有甜,有鹹,有辣
-鹹 :塊乾咗嘅朱古力mousse, 有點chewy, but v dark chocolate,d花生nougat好濃牛油花生味,有caramel ganache, 而個雪糕甜中有明顯嘅鹹味,3個演繹中,最like鹹味呢個
-甜:喺杯有果仁嘅密糖foam狀鳥結.........呢個喺好有創意嘅演繹,個foam喺有少少滑潺潺feel.........just a touch of honey.........味道當然無問題啦!
-辣:我唔多食到辣味,喺呢個失色d

7) petit four (包咗)
-喺橙味lollipop, salty caramel軟糖,tonka棉花糖

後記
-店內環境

-呢度真喺full爆............喺仲番到枱嗰隻.................唔book無可能食到

-由全能嘅google map教我嚟............搭邊班火車............咩月台都寫埋...........通常>95%都準確...........可以放心跟~~~~~~

2 則留言:

  1. 回覆
    1. hahaha, interesting blessing, i like it
      祝你新1年,工作順利,食運亨通,心曠體胖~~~~

      刪除