2017年1月6日 星期五

The Pantry@尖沙咀 - souffle pancake


地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2133號舖
電話 : 2348 8219
消費 : hk$160/ head
純個人評價 : good

















今晚個腦飄來食友有日post嘅souffle pancake..............我尚未食過souffle pancake...........我知呢個唔喺我like嗰種pancake..............不過今晚就喺想食............nov 27, 2016 (sun).............嚟叫咗 :

1) all the day (hk$140)
-我入去前.........比咗食友影嗰張相比店員睇..........佢confirm我有得食..........我先話1位
-我無嘜點睇menu..........直接比相佢落單..........叮囑佢個pancake要好似張相咁厚...........佢有點奇怪我咁講
-事關我喺or見到有人寫佢食到嘅souffle pancake薄過人哋影嗰d
-有ricotta pancake, scrambled egg, sausage, bacon, sauteed mushroom
-賣相靚...........有溫度............個pancake厚身............cut落如我所料............鬆身,density低..........有香氣..........再+埋伴來嘅maple syrup...........好味
-其他鹹食都稱職
-如硬要挑剔嘅話..............就喺無食友嗰次咁有蛋汁
-要食晒1份都有小小吃力............份量都不容睇小


後記
1) 店內環境

2) 我見有人話呢度嘅souffle pancake及唔上k11嗰間...............有機會要去k11試吓~~~~

沒有留言:

張貼留言