2017年1月11日 星期三

台北+台中 (co trip) nov 30 - dec 3, 2016/ day 4

day 4行程 (last day) - dec 3, 2016 (sat)

早餐


















名稱 : soluna (06h30-10h00)
地址 : 台中日月千禧酒店
電話 : +886 4 3705 6000
收費 : -
純個人整體評價 : good (計埋台中因素)

選擇無台北晶華咁多...............但以台中嚟講.............算好唔錯啦!


彩虹眷村

















地址 : 台灣台中市南屯區春安路56巷
電話 : +886 920 162 888
營業時間 : 08h30 - 18h00

好colorful..........彩虹伯伯好似話住過香港............所以伯伯識聽識講廣東話


check in

唔多人...........我見佢地check in luggage都check得好快


lunch



名稱 : homee kitchen
地址 : 台灣台中機場restricted area內
電話 : -
營業時間 : -
收費 : ntd100
純個人整體評價 : fair

無諗過台中機場只有1個brand嘅食肆............未入閘前又喺homee kitchen...........入咗閘又喺得呢間homee kitchen...........好難想像獨巿生意............於是咪超多人囉.............我蕩咗好1陣.............死死地氣都要喺呢間食..............呢個時間,d飯麵全部要等好耐.............咁唯有食3文治............好彩呢個喺飛碟.............熱嘅

食完攞番張receipt.............番公司claim...............咁少$$$$..............我都費事填咁多嘢.............豪比佢~~~


上機

我坐ka491 (etd 2:45pm台中機場)...............有個餐食..............味道正常.............但我就放棄咗個鳳梨酥.............因為我知唔會喺我杯茶

去到香港機場 (eta ~4:25pm...........坐咗~1.75 hrs)


購物篇

1) arm & hammer牙膏
-購自 : sogo (台灣台北市大安區忠孝東路四段45號)
-上次買完意大利牙膏marvis.............有台灣blog話呢隻美國牙膏仲好...........check到台北嘅citysuper果類超巿有得賣............好彩sogo都搵到.............佢sell梳打粉概念...........所以美白效果應更佳 (@ntd210)...........未擦,未知喺咪好d
-臨走前同佢影相............先醒起個100ml liquid限制..............好彩room mate肯幫我帶番香港 (佢有check in luggage)

2) lay's薯片
-購自 : 台中wellcome
-1去到台北機場.............我見到坐我隔離嘅男同事拎個26"嚟.............好奇怪男人帶咁大個喼做嘜............1問之下...........佢話要入lay's薯片...............我問有咩唔同.............佢話texture厚身d...........味道唔同d..............所以我跟買1包 (ntd35+29)...........我自己覺得喺入口硬身d............呢個flavor都ok唔錯好食

3) cotton canvas袋仔
-購自 : 台中機場禁區內
-1直都要搵個可以放到face mask嘅袋仔...........以防車上嘅毒l (ntd235)


總結
-今次公司旅程嘅安排算ok嘅............酒店唔差,伙食都中規中矩.............其他division嘅同事相處都ok

-老細除咗送我哋每人1盒太陽餅外.............仲每人1包8仙果.............不過呢d嘢我唔啱.............所以即場送比鍾意食嘅同事

-曾同我消夜嘅同事記得我講過日出鳳梨酥好味...........所以佢收到舊同事送比佢嘅gift pack後............請我食咗1件.............多謝晒~~~

-今個trip我咁忍手唔買嘢..............只帶hand carry luggage.............喺因為我next day midnite要飛...........但未執過行李...........所以我要到咗香港後速閃回家準備~~~~

沒有留言:

張貼留言