2017年1月12日 星期四

cologne (co trip) dec 4 - 11, 2016/ day 1

旅程overview

dec 4, 2016 (day 1) : 香港 (hkg) --> 飛往慕尼克 (munich/ muc)轉機 (住 - 機上)
dec 5, 2016 (day 2) : 慕尼克機場 --> 飛往科隆 (cologne/bonn airport/ cgn) --> ginti restaurant (印度餐) --> glashaus restaurant (住 - hyatt regency cologne)
dec 6, 2016 (day 3) : full day meeting --> xmas market @hyatt regency (住 - hyatt regency cologne)
dec 7, 2016 (day 4) : full day meeting --> visit cologne/bonn airport (住 - hyatt regency cologne)
dec 8, 2016 (day 5) : full day meeting --> le moissonnier (法國餐) (住 - hyatt regency cologne)
dec 9, 2016 (day 6) : 波昂bonn --> xmas market --> 貝多芬故居 --> em krutzche (德國餐) --> weihnachtsmarkt am kolner dom (住 : breslauer hof am dom)
dec 10, 2016 (day 7) : 科隆教堂kolner dom --> restaurant keule (豬手餐) --> cologne/bonn機場 (住 : 機上)
dec 11, 2016 (day 8) : 慕尼克機場機場 (munich/ muc) --> 飛回香港 (hkg)

company trip
今次喺company trip...........另外1個同事又唔去...........所以香港office只有我1個去........我同其他countries平時無嘜聯繫..........所以今次都幾獨吓..........好彩我由2015開始有d獨遊經驗.............所以我唔會好騰雞..........free time嘅夜晚自己都攪得掂..........出發前已訂好想食嘅餐廳

之後我申請咗自己stay多1晚............咁就緊喺要自費啦!


機票
喺2016 nov頭出機票.........坐lufthansa..........喺munich轉機..........因為喺長途機...........所以公司比坐business class (z class)..............成為hk$29,626/人


酒店
公幹時住嘅酒店喺hq幫我哋訂 (入公司數)..............自己stay嗰間thru booking.com訂 (自己找數)


時差
香港快德國7 hrs


外幣rate
我要自己唱少少eur帶過去用...........公司只有提供corp credit card...........當地嘅cash就唔會安排........我去咗上環牛記唱咗少少..........rate喺8.28....................其實又蝕咗比公司..................因番嚟claim番hkd...............佢唔會跟我唱嘅rate


day 1行程 - dec 4, 2016 (sun)

去機場

今次要拖住個26"喼...........所以我無考慮上次坐嘅a37............諗住坐呢架只喺慢15 mins啫..........平時都喺用1 hr..........點知我呢個時間喺返機場夜更時間............全車坐爆..............但行李架只有我1個26"喼............每個站都上1"jar"人...........最後共坐咗1.5 hrs............早知去坐a37啦!


lounge x 3

check in完之後............我即刻去掃唔同嘅lounge...........坐lufthansa..........可以entitle去3間airlines嘅lounge - sg, ua同thai..........連埋我有張cx ae card............仲可以去埋plaza premium.........問題喺我唔夠時間去晒4間...........所以只衝到3個

sg (gate 15)..........1個毫無新+坡特式...........全部喺大路嘅中式+西式嘢...........所以我食咗少少就去下1站

plaza premium (gate 40)............我要再試多次魚蛋粉.........上次嘜配料都無落...........普通非常..........今次+蔥花,炸蒜蓉,辣椒等..........果然好味好多...........咁嘅水準就可以喇~~~~

thai (gate 40)............呢個喺我最無期望..........反而覺得佢最稱職.........起碼我可以搵到代表到泰國嘅食物............會有點熱度....................仲有免費按摩椅坐.........又少人去

ua (gate 60)嗰個唔夠時間去....................之後去番gate 35嗰邊搭電梯落去.................坐無人車去gate 214


上機

check in同boarding都喺t1............我第1程飛去munich (muc)...........lh731 (etd 11:50pm)...........之後再要轉機到目的地cologne/bonn airport (cgn)

機上有幾餐食..........味道普通之極

 機後準備咗d canape比客人任攞............我就試咗個butter cake+朱古力

個remote enhance咗...........攪咗好耐.............要望咗隔離嘅德國女人.............先知點樣move上下左右

去到munich機場 (muc) (eta 5:35am...........坐咗~12.75 hrs)

沒有留言:

張貼留言