2017年1月8日 星期日

台北+台中 (co trip) nov 30 - dec 3, 2016/ day 1

旅程overview

nov 30, 2016 (day 1) : 香港 (hkg) --> 飛往台北 (taipei/ tpe ) --> 海霸王 (中餐) --> prep meeting --> 乾杯 (燒肉) --> 士林夜巿 --> 阿里港剝骨鵝肉担  (住 - 台北晶華酒店)
dec 1, 2016 (day 2) : full day meeting --> 名流水岸 (fusion慢食) --> 消夜medley (住 - 台北晶華酒店)
dec 2, 2016 (day 3) : 阜杭豆漿 --> 坐旅遊巴去台中 --> 真滿意 (鄉土餐) --> 日月潭 --> 逢甲夜巿 --> 新月梧桐 (上海餐) (住 : 台中日月千禧酒店)
dec 3, 2016 (day 4) : 彩虹眷村 --> 台中機場 (taichung/ txg) --> 飛回香港 (hkg)


company trip
今次喺company trip...........所以基本上唔洗出$$$$...........要分2班機 (安全理由)...........最尾嗰日嘅行程...........有2個version.............我呢group就台北入,台中走 (早d返香港)................另1 group就台北入,台北走 (晏d返香港)............即喺佢哋最尾嗰日要坐番旅遊巴上台北............有幾個鐘自由時間先上機


酒店
呢個trip...........公司揀咗美x華...........包團..............旅行社propose咗台北晶華 (地點好,但舊d) 同台中日月千禧 (夠新夠靚)

除高層可以single room外.............其他人都要住twin room...........幸好出發前,有同事mark我同房..........難得佢好易話為.............肯放棄酒店早餐...........陪我晨早起身出外食台式早餐


時差
香港同台灣無時差


外幣rate
今次喺去到台北機場先唱..............我無銀聯咭,所以無得喺當地撳$$$$.............而且出發前我問咗朋友借住d台幣嚟旁身..........識到我真喺唔好彩.............XDD
hk$1 = ntd3.962  (台北機場行李帶旁銀行)


day 1行程 - nov 30, 2016 (wed)

晨早機場巴士

近排發現屋企附近有架新巴士去機場 (a37)................sell快d到機場...........1來無兜咁多站..........2來唔洗兜機場工作區..............但班次疏d............所以我之前去探路.............搵定個站喺邊.............距離我屋企喺有點遠...............不過我今次無check in luggage............所以可以試坐呢架..............target要7:00am喺機場集合

宜家龍運巴士個website有個function...............有埋到站時間預報...............宜家我有2架巴士去機場............2個站嘅位置南轅北轍.................有咗呢個function............我就可以比較搭邊架
http://lwb.hk/tc/eta_enquiry.html

a37第1班車開5:30am.............$27.7/程.............車上有得叉電..............我呢個中途站上車…………真喺只用咗45 mins到機場


plaza premium lounge
因為group ticket..............無得online check in.................齊人後,領隊攞晒我哋嘅証件辦手續................咁就跟同事去咗翠華食個早餐....................之後再番嚟pick up boarding pass...........我仲諗住可以即時等埋佢攞張boarding pass添

當同事們去辦check in luggage時.............我無行李要check in.........就去plaza premium lounge (gate 1)望吓............都有1x人排緊..........我只喺想攞支水啫............無謂去排埋1份


上機

check in喺t1.........boarding都喺t1............cx530 (etd 9:10am)...............我全個trip就只喺得呢個longchamp袋.............同事們都讚我勁............我見佢哋不乏帶26"喼............我都佩服佢哋有咁多嘢藏

不過架機有delay...........起碼有40 mins............喺機上"中"咗幾轉.............醒咗聽到announcement "cabin crew............please get ready to"............原來宜家先起飛.............我仲以為到咗台北添~~~~


好耐都無坐過飛機有餐派 (我通常坐廉航)...........不過我嘅早餐都未落格.............所以我只要咗包飲品...........之後借隔離同事個pastry嚟影.............原來同事成日去台灣玩............所以佢証實cx個包喺勁難食...........佢話連佢都擺唔入口..........呢個酥就無問題...........ok嘅

去到台北taipei國際機場 (eta 11:30am...........連埋delay,本來應該喺11:00am.............坐咗~2.3 hrs)..............海關都少多人.............近乎12:00noon出到嚟.............後我哋1班機嘅group 2就早咗到..............所以我哋差唔時間到台北機場


唱$$$$

趁同事去攞行李..............我就附近唱$$$$先.............要比ntd30做手續費............個rate喺3.962


買電話咭

之後再喺機場攪埋張電話咭先走............就安樂晒...............我揀咗大哥大...........買咗ntd300個plan..........4g5日無限上網.............仲包ntd50通話費.............好好服務架.........幫你入埋sim card..........verify work到............張咭唔洗攪setting...........1開機就認到


lunch



名稱 : 海霸王
地址 : 台灣桃園市大園區中正東路442號地下
電話 : +886 3 385 9978
收費 : -
純個人整體評價 : poor

因為~12:30pm先集齊2 group人..............所以唯有安排喺機場附近搵食.............否則出番巿區先食.............就要成2pm..............我好耐都無跟過團.................1嚟到見到個團餐已放好...........可以想像到有幾熱............味道就算把啦............無嘜邊幾碟可以接受到挾多d

喺個壽包叫最好...........因為喺熱嘅...............好耐無見識過咁awful嘅1餐.............大家要等到dinner先有下1餐食............慘慘豬~~~~


prep meeting



名稱 : 台北晶華酒店function room
地址 : 台灣台北市中山區中山北路二段39巷3號
電話 : +886 2 2523 8000

因為明天full day meeting................會有個小組presentation環節.............有2 hrs作最後衝刺.............況且仲未派到房


住宿情況 (台北)



名稱 : 台北晶華酒店
地址 : 台灣台北市中山區中山北路二段39巷3號
電話 : +886 2 2523 8000
入住時段 : 共2晚 (包早餐)
room type : twin room
總收費 : -
booked via : -
屋內設施 : wifi...........所有基本嘢,浴室amenities (有埋body lotion)

comment : 舒服............附近夜晚都旺
remarks : 
-每層走廊同房都偏暗
-竟用physical key..............就算twin room只派1條.............但後來我知有同事問佢攞多1條


手信購物點

維格!!!.............wtf!!!😠..........點解包團都要帶我哋去旅行團嘅購物店?!!!..............佢話我哋個meeting早咗完 (只喺1/2 hr)...........晚飯嘅地方個場未得.............quite bs to me............但同事們買得好興起.............都有部份同事好似我咁嘜都唔買..............d貨會安排最後嗰日喺台中機場附近pick up

我唔喺團豬!!............唔好帶我去買d普通嘢...........但你就有commission收!!!...............最後連埋等架旅遊巴番嚟接我哋走...............用咗1 hr


dinner



名稱 : 乾杯 (敦南店)
地址 : 台北市大安區敦化南路一段169巷5號
電話 : +886 02 27512261
營業時間 : >17h00
website : http://www.kanpai.com.tw/kanpai/
收費 : -
純個人整體評價 : good

我哋包晒成個場 (個場唔大)................因為喺每枱即燒.............唔洗廚房1次過出幾圍枱嘅菜...............所以味道比較貼近自己嚟食...........肉有質素..........最gd嗰碟就喺佢幫我哋燒埋嗰件牛扒 :



士林夜巿

本來dinner之後.............旅行社安排咗去士林夜巿.............我覺得老土.............好多年前我去台北最hit喺士林夜巿...............無奶油今時今日仲去士林.............不過我跟咗同事dinner完直接行去sogo............估唔到架旅遊巴到咗酒店後.............絶大部份嘅同事落晒車..............最後只得1個同事去 (因佢未去過台灣).............個領隊好專業呀!...........就算得1個客都有陪佢去 (改用的士)


消夜



名稱 : 阿里港剝骨鵝肉担
地址 : 台北市松山區光復北路236號
電話 : +886 02 2718 1861
營業時間 : 16h00 - 23h30 (mon close)
website : -
收費 : ntd200 /head (ie total ntd600)
純個人整體評價 : good

食友知我去咗台北................推薦咗呢間叫我去試............就算搵唔到人1齊去.............自己的士都要去食............好彩我搵到2個同事陪我...........我哋行完sogo同康士美之後.............就坐的士嚟 
(ntd220)

1) 鵝腸
-鵝腸微爽口,軟身..............有點調咗味.............所以唔洗蘸醬

2) 招牌鵝肉
-無嘜鵝禽味.........薄切,但好嫩滑...........調味比較原味...........似油鹽水咁...........可連伴來嘅薑絲同basil 1齊食
-去晒骨

3) 鴨肉
-都喺無咪禽味..........不過額外多咗1份溫和嘅煙薰味
-肉質同樣嫩
-我哋1致鍾意呢個多d

後記
-店內環境




沒有留言:

張貼留言