2017年1月5日 星期四

三少爺@尖沙咀 - 蝦湯麵gd


地址 : 尖沙咀金巴利街7-11號地下
電話 : 2377 3883
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間
























2 visits
因喺fb見有食友讚佢個蝦湯麵.................nov 23 (wed) & 26 (sat) , 2016 .............共叫咗 :

1) 紙包飲品 (包)

2) 3少爺蝦湯麵 (hk$88)
-有油麵, 蝦, 切片豬腩肉, 魚片, 雞蛋, 通菜, 豆卜
-因為油麵賣晒..............所以比咗菠菜麵我
-湯底好紅色..........唔好比佢呃到..........1d都唔辣架...........個蝦鮮味出,濃...............喺香港我食過3間嘅蝦麵............以呢個嘅蝦鮮味最突出.............有點好奇佢點淆出咁濃嘅蝦味?_?...............同埋呢碗嘅湯底色澤喺最爆紅
-唯1要挑剔喺唔夠鹹............少咗點鹽............否則perfect
-除咗個湯底外.........個豬滷肉我喺最like............滷得入味..........入口唔肥膩............有點爽口添............肉鬆

3) 瑞士雞翼 (送)
-友人話好鹹

4) 香茅豬扒飯 (hk$58)
-1見到隻蛋黃顏色好罕有咁淺黃青色.............好怪/倒胃...........從賣相即刻咗1/2分
-個豬扒嘅香茅味唔多食到
-味道喺正路

5) 3少爺蝦湯麵 (hk$88)
-今次同友人倆嚟.............佢哋未試過..............所以encore
-今次個湯底味道比上次好............因為鹹味做對了

6) 生炸蝦餅 (hk$38)
-呢個製作需時............我未嚟到時.............友人已落單............但個飯,蝦麵遲落單都嚟咗
-喺厚身同彈口
-調味剛好
-果然喺名物

7) 小店炸雞肶 (hk$28)
-上次我見有枱客讚.............而且近乎賣光
-所以叫嚟試吓............碎上
-我諗住似我細時快餐店食到嘅炸肶.............點知個皮都喺"樸"咗嘢再炸
-佢似鹽酥雞..........外炸好脆薄..........調味好夠............肉無"鞋".............喺execute得唔錯
-唔知邊度可以食到唔喺吉列............無"樸"嘢嘅純生炸雞肶?


後記
1) 店內環境

2) 佢都有喇沙.............但伴嘅材料............睇唔出喺邊個派別............唔喺新+坡式/馬來西亞式

沒有留言:

張貼留言