2017年1月13日 星期五

cologne (co trip) dec 4 - 11, 2016/ day 2

day 2行程 - dec 5, 2016 (mon)

轉機

喺munich轉機要行好遠吓.................亦都好轉接............要坐無人車.............出咗arrival hall..............再搭escalator去departure hall..........又security check.........個officer望咗我passport張相同我好耐.................最後我要比埋hkid佢睇先"吸"印..............都要d時間

我個connecting time得1 hr 20 mins.............最後只得少少時間去business lounge hea吓

再搭lh1980 (etd 6:55am)

機上嘅呢餐反而更好味

去到cologne/bonn機場 terminal 1 (eta 8:00am...........坐咗~1 hr)...........不過等行李好耐...........等咗45 mins


買data sim card

問咗information.............要行去terminal 2............坐火車嘅上1層先有1間電話公司.............無諗過會未開門............問隔離舖頭知道佢開10am.............咁蕩多30 mins............因無得上網.............機場個wifi廢架.............我上極都上唔到.............我覺得咁樣離開機場唔secure..............我manage唔到點搵到間酒店.............因我唔打算坐taxi (我cash唔多)

開門啦...........得1款plan...........多謝20eur............唔洗攪setting..........1插就用到

後來回到酒店望吓個packing.........寫住10 eur咋喎............莫非我比人呃?.........好彩入公數............入唔到我d肉..........不過下次都喺要醒目d


往酒店

跟據hq嘅懶人包..........s bahn火車koln messe/ deutz站最近酒店..........同機場只喺3個站之隔..........佢有自助賣票機..........好多人圍住嚟買.........我仲未好識買,唔想阻住人

所以喺terminal 2搵到個真人counter買咗.............2.8eur.........我諗只喺我先咁on居..........咁幫公司慳唔坐taxi

呢個細站..........原來喺無電梯/lift架!!!!.........唯有拎住個26"喼落樓梯..............我個hand carry仲有部notebook.........之後睇住google map direction去酒店...........2隻手臂都倦到甩咁滯............其實好有自己獨遊feel................XDD


住宿情況 (cologne)



















名稱 : hyatt regency cologne
地址 : Kennedy-Ufer 2a, 50679 Cologne, Germany
nearest rail station : koln messe/ deutz
電話 : +49 221 828 1234
入住時段 : 共4晚 (包早餐)
room type : single room
總收費 : -
booked via : 公司hq
房內設施 : wifi, amenities complete
comment : service好好
remarks : 有indoor pool

 (view)

(fitness centre)


lunch


名稱 : ginti indisches restaurant
地址 : Händelstraße 33, 50674 Köln, Germany
nearest tram station : rudolfplatz
電話 : +49 221 99029466
營業時間 : 11h00 - 23h00 (mon-sun)
website : http://www.ginti.de/
book via : direct with restaurant website
ranking : -
食咗幾耐 : 0.75 hrs
收費 : 14.4eur/head
純個人整體評價 : fair與good之間

我喺search trip advisor..............呢間rank得幾top吓........喺酒店settle down後..............就即刻坐taxi嚟............因為我book咗11:30am.........宜家遲大到.........不過去到間餐廳好吉吓............早知唔洗飛的嚟啦!

1) lassi - sub 0.3l (3.5eur)
-即喺原味甜lassi
-味道正路

2) khumbi with fresh mushrooms in curry sauce (7.9eur)
-呢個話喺閒日lunch offer...........我要咗魚
-我問侍應推介.............我話要mild spicy............可能佢1喺辣............1喺就唔辣.............見我都唔喺食得辣..............所以介紹我食呢個啦
-不過1d都唔辣架..............太睇少我啦~~~
-味道惹味,魚肉texture合格,唔腍唔散開............不過就too salty..............我只可以講人哋食開重口味.............我跟唔到

3) naan garlic (3eur)
-waiter強力推介
-上枱時熱辣辣..............烤得幾夠色呀!
-有蒜味, good ar~~~~

4) cleanse palette (免費)
-喺香港食完印度嘢.............我都好少會食d結尾herbs (有時放喺近門口/ cashier位)
-既然佢上到..........."匹"少少落隻手度食..........甜中帶唔同嘅香料味.............都接受到嘅

後記
-店內環境


cologne city hall區

食飽後.....................唔趕時間..................不如試吓去坐車去city hall嗰頭行吓..................google map教坐1/7號車...............原來喺地面tram嚟嘅................不過第1次搵錯方向..........對面方向唔喺對面

街坊話要去座building後面嗰架先啱..................最後搵到職員.................佢帶我上番地面.............之後指比我睇...............ticket喺車裡面買..............但部機收$$$$時開唔到coins個slot..............入credit card都失敗..............於是local人叫我算啦............咁我就搭咗1程免費tram

呢個月有xmas..............原來德國喺好興xmas market............好多地方都有大大小小唔同規模嘅xmas market...............由11月底開始............為期1個月.............weekend時會有好多本地人...............遊客嚟行...............佢哋鍾意xmas market hopping..............好旺好熱鬧...................對我嚟講喺1次見識...............有嘢買,有好多food stall.............有小朋友機動遊戲................呢個仲有埋人造冰場添





welcome dinner

返到酒店後...............take a nap又唔3唔4..........不如去操個水先..............接住喺參+公司嘅welcome dinner............喺番酒店內食buffet............我大約9pm就撤退了..............因為長途機後...............只可撐到呢個時間................眼皮已垂晒落嚟~~~~

沒有留言:

張貼留言