2017年2月5日 星期日

cologne (co trip) dec 4 - 11, 2016/ day 6

day 6行程 - dec 8, 2016 (fri)

早餐+早水

喺hyatt regency check out前..........再操多次水先走


hollenzollern bridge

住喺hyatt regency cologne幾日............去得最多.............同影得最多嘅就喺呢條love lock橋............每日full day meeting...........都有2個breaks...............我通常都用呢1/2 hr上房攞褸............然後9沖出去影條橋............有次夜晚食完飯..............補埋個夜景



住宿情況 (cologne)



















名稱 : breslauer hof am dom
地址 : Johannisstr. 56, Altstadt-Nord, 50668 Cologne, Germany
nearest rail station : koln central station
電話 : +49 221 276480 
入住時段 : 共1晚 (唔包早餐)
room type : single room
總收費 : 105 eur/ 1晚房$$$$ 
booked via : booking.com (around 2016 early nov)
房內設施 : wifi, very basic amenities
comment : 除咗地點perfect..........房內設備都幾low grade............瞓醒起身發現heater已停咗.............唔怪得瞓瞓吓有d凍


lobby


bonn波昂

聽食友嘅提議............可揀去近近地嘅bonn............坐火車只喺~20 mins (快車).............如果用慢車就~40 mins............初時有諗過去遠些少嘅frankfurt..........不過又想喺hyatt regency游埋個水先.............嚟到cologne發現............12月好早天黑 (<5pm就已經黑齊咁滯).............所以1於揀bonn啦............勝在1/2日行得晒嘛~~~~

間酒店嘅對面就喺central station呢個大火車站..............好方便.............google map教坐ic train最快.........問咗街坊(孭住bb嘅女人)部vending machine都可以買ic嘅ticket.............好彩佢好好人............全程walk me thru...............揀嘅嘢比平時坐開嘅s線/rb線多.............個街坊幫我禁晒............得咗 (11 eur)...............超感激佢呀!

每次我上火車前.................都會問吓1齊等緊車嘅街坊先.............費事搭錯車


xmas market in bonn

喺bonn都有xmas market............好熱鬧



lunch

因為唔喺成日會咁啱遇到xmas market.............所以我決定喺呢度掃,當lunch食............放棄本來target嘅餐廳 (反正都唔喺咩好嘢)...............行咗1個圈............揀咗炸薯餅 (好脆, 但油咗少少)1.5 eur同個coin pancake (好似喺荷蘭小食.........但個vanilla sauce有杏仁味)4.5 eur



bunner muster波昂大教堂

















地址 : Bonner Münster, Münsterplatz, 53111 Bonn
電話 : +49 228 985880
website : http://www.bonner-muenster.de/
開放時間 : 07h00 - 19h00
參觀費用 : free

我見有d規模...........密住有人入去..............所以我跟..........入到去先知喺教堂.............都幾靚


helenenkapelle附近嘅頭像

好藝術同好型.............無端端地下有2個人像石頭


haribo store

















地址 : Am Neutor 3, 53113 Bonn
電話 : +49 228 90 90 444 0
開放時間 : 10h00 - 19h00 (mon - sat)
參觀費用 : n/a

原來我公司嘅總部同cologne只喺2x mins嘅車程............見有d country嘅同事用空餘時間..............坐taxi去公司總部行1轉.........................我就1d興趣都無.................識揀緊喺去熊仔糖喺bonn嘅總部啦! (我知我政治唔正確).............因為個factory同火車站都小遠..............所以退而求其次..............去咗近火車站嘅store算了


beethoven geburtshaus貝多芬故居

















地址 : Bonngasse 24-26, D-53111 Bonn, Germany
電話 : -
website : http://www.beethoven-haus-bonn.de/sixcms/detail.php?template=portal_en
開放時間 : 10h00 - 17h00 (mon-sat); 11h00 - 17h00 (sun)
參觀費用 : 6 eur

bonn喺貝多芬故鄉.........所以嚟參觀咗佢嘅故居.........裡面無得影相.........只可影到個souvenir shop


櫻花大道
























地址 : heerstraße, D-53111 Bonn, Germany
電話 : -
website : -
開放時間 : -
參觀費用 : n/a

今年先知bonn都有櫻花睇................雖然我知呢個時間唔會有櫻花..............但我都想去搵吓喺邊度...............希望有日有機會嚟睇


bonn街頭略影

隨處行,隨處影............我大約4:30pm就坐車走lu.............因為唔趕時間.............所以我揀咗耐d但平d嘅rb車 (7.7 eur)


dinner



名稱 : em krutzche
地址 : Am Frankenturm 1-3, 50667 Köln, Germany
nearest rail station : -
電話 : +49 221 2580839
營業時間 : 10h00 - 24h00 (mon close)
book via : direct with restaurant website
ranking : 2017 michelin 1 star
食咗幾耐 : ~2 hrs
收費 : 47.5 eur/head <-- 呢餐我自費架!!!
純個人整體評價 : good (計埋價$$$$因素)

出發前已訂枱.............共叫咗 :

1) 麵包藍 (包咗)

2) house red wine (6.5eur)
-最初放低咗1杯同1小jar.............後來serve我嘅uncle waiter見到...........即刻同bar tender講咗d德文..........我估應該喺話我張order喺1杯.............所以uncle過嚟斟多少少落我隻杯...........就拎走咗個小jar............XDD.............以我嘅酒量............1杯就夠啦~~~
-但texture有點dilute............比較薄身

3) 1/4 roast goose served in 2 courses (33.5eur)
-因為goose喺佢嘅signature.............所以1個人我都照叫
-corn salad with baked apple, chestnuts, croquettes for the first plate
-red cabbage and potato dumplings at the second course
-初時我想叫個湯.............但uncle waiter1聽到我要order呢個...........就即刻阻止我,叫埋個湯就太多
-第1道鵝喺烤...........個皮好薄脆,無脂肪咁............仲juicy.........唯1美中不足喺1d禽味都無
-個蘋果,croquettes都做得唔錯
-食完第1道菜..........我以為完咗............仲諗唔喺好大份量啫
-之後再多1碟..........另1個食法...........就體會到唔嘢小
-同樣都喺1d禽味都無...........最後食剩d sides
-如果隻鵝有番d禽味..............會好perfect!!

4) funke coup (7.5eur)
-warm raspberries with vanilla ice cream, chocolate sauce and chantilly
-uncle waiter話呢個喺signature............我都見到有枱客叫咗3個
-雖然都幾飽吓.............但我用第2個胃處理呢個甜品
-幸好份量唔大..............個raspberry sauce有自然酸...........又新鮮.........好易ko咗佢,唔膩~~~

後記
-店內環境

-呢度好多明人嚟過............我認到有bill clinton, hilary, tony blair

沒有留言:

張貼留言