2017年1月3日 星期二

蘭苑饎館@太子 - 住家飯,但非街坊價


地址 : 太子西洋菜北街318號集賢樓地舖
電話 : 2381 1369
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間

















3 visits
nov 16 (wed), 19 (sat) & 22 (tue), 2016 .............共叫咗 :

1) 沙茶蒸牛展中式套餐 (hk$90)
-今晚個湯喺蘋果木耳玉竹............好細碗...........味道喺住家,夠火喉............如果散叫個湯要hk$20..........a little pricey
-個沙茶牛展濃味............但牛味無嘜
-河粉個湯底有點蝦籽味.............味道自然...............又幾好

2) 鮮椰汁馬豆糕 (hk$12)
-因見好多客都有外賣糕品............我都唔執輸
-我覺得呢個喺最好食,好有椰汁香.............好似細個食到嘅味道.............無過甜

3) 新鮮菠蘿糕 (hk$12)
-呢個都有人讚............但我就唔識欣賞喇.............因為個菠蘿味喺似大陸罐頭菠蘿味..........只得甜,無自然酸...........對我嚟講............有點假............我會叫喺cheap菠蘿嘅味道

4) 客家蒸豆腐中式套餐 (hk$90)
-今次呢個喺魚湯............real gd..........未飲,端上枱............已聞到香濃魚味
-上次見人叫客家豆腐............所以我跟............都唔錯...........大大碟

5) 開心果糕 (hk$16)
-佢嘅開心果糕/糊最有noise...........因為個綠色好人工.............但佢強調喺用埋開心果外皮.............所以先咁綠
-味道唔甜..........有溫和嘅開心果仁味
-ok啦!...........我試過就得喇..............唔需要encore

6) 菊花馬蹄糕 (hk$12)
-呢個啱啱整好............仲好暖.............所以未放入雪柜賣
-我硬要人哋賣比我
-1入口,菊花味出過馬蹄味喎.............返屋企寫blog時望返影咗個menu...........原來喺菊花馬蹄糕...............唔怪得同平時食到嘅馬蹄糕咁唔同啦!
-不如直叫菊花糕會恰當d

7) 南乳豬手麵 (hk$41)
-再嚟埋食豬手麵就mission complete
-豬手大舊,有肉地,入味,炆得夠腍...........調味喺小重...........所以對我口味
-麵質都爽

8) 蓮子合桃露 (hk$38)
-1個麵唔夠飽...........所以試埋呢個甜品
-從個"杰"度.............應該叫糊會啱數d
-甜度唔高..............都滑,蓮子鬆化...........但唔喺好多..........合桃無嘜點炒過..............所以唔會有嗰陣燶香味.........味道勝自然
-都ok
-突然又好掛住西營盤嘅桑寄生蓮子茶


後記
1) 店內環境

2) 呢間食肆好耐............但成日都無put in個wait list內...........味道喺住家...........但價$$$$就比想像中貴............唔喺咁街坊價............而且good嘅嘢唔多

沒有留言:

張貼留言