2017年1月4日 星期三

泰聚@太子 - localized泰菜


地址 : 太子花園街239號嘉慶苑地下
電話 :  2338 7666
消費 : hk$173/head (ie total hk$690)
純個人評價 : fair與good之間



nov 24, 2016 (thu).............4人來dinner...............叫咗 :

1) 生蝦刺身 (特價hk$88)
-友人好想好想食............但呢樣嘢我麻麻.............只幫到佢食1隻
-蝦肉都爽,新鮮...........個汁辣辣哋..........配埋食............好味

2) 泰式蒜蓉炒椰菜苗 (hk$68)

3) 青咖喱牛腩 - 小 (hk$98)
-叫咗牛腩............仲有雞,豬,牛可以揀
-話有2隻辣椒咁辣............但sorry, 1d都唔辣............好流
-但味道喺ok嘅............只喺作為青咖喱就失職

4) 泰式炒飯 (hk$88)
-正路............不過要讚炒底明顯...........飯亦粒粒分明

5) 泰式小食拼盤 - 細 (hk$138)
-呢個每樣嘅調味不錯...........蝦餅,魚餅都算彈口

6) 焗蒜蓉包 (hk$38)

7) 泰式1000層糕 (hk$38)
-普通因為煙軔度唔高
-椰香味喺有嘅.........亦唔太甜

8) 原個椰青3色芋圓西米露 (hk$68)
-見到芋圓,所以想叫.............友人都感興趣
-but唔喺台式嗰款芋圓............唔qq
-ok la


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 呢度都好抵食..........但味道上就失咗泰國嘢嘅神髓.............唔多覺酸甜鹹並重

3) 見人嘅post...........其實諗住今餐之後...........sat再嚟試埋其他target...........不過質素唔喺想像中高............而且其1 waiter嘅禮貎有問題..............話說友人埋單.........我同佢講我要番張單................佢無望我,無答,連body language回應都...........之後將我想要嘅單比咗簽單嘅友人.............你當我透明架?.............really pissed!!..............基本禮貎............有人同你講嘢,都要對當時人比反應............呢個唔喺服唔服務行業嘅問題

沒有留言:

張貼留言