2012年12月11日 星期二

月磯刺身.浜燒日本料理@銅鑼灣 - 安排豐富

月磯刺身.浜燒日本料理

地址 : 銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅13-15樓
電話 : 2838 5898
消費 : 9折後$860/head (ie total $1,720)
整體評價 : fair與good(服務與價$$$$因素)之間


nov 23, 12............2人嚟dinner..........叫咗 :

1) 小食 x 2 (送)
-魚乾片很薄脆,小鮮味
-蘸埋沙律醬同食就多份酸味
-不錯



2) omakase x 2 (@hk$850)
a)
 前菜 x 2

 i) 粟米布甸
-有微微粟米味
-膠性不重,所以不會彈
-腍度自然



ii) 海膽腐皮

-海膽質素麻麻因我食到有小腥味

iii) 赤貝魚子
-個貝類爽脆,帶甜
-d魚子有被醋醃過,帶微酸,開胃

 
b) 刺身 x 2i) 火"沖"魚
-第1次聽這個魚名,又學多樣嘢
-薄切,都幾多塊
-爽口,魚味中等
-蘸埋特別配佢嘅醬油同食
-不錯



ii) 金目鯛包海膽
-金目鯛薄切,似乎海膽先喺主角
-呢個海膽嘅質素同前菜食到的好唔同
-佢無咗陣腥味,而且帶甜,份量又多



iii) 帶子
-返嚟寫,先知道自己唔記得影相
-ok,中規中矩的

iv) 剝皮魚+魚肝
-魚肉結實,切粒,混有佢自己嘅魚肝同蔥花
-1d都唔腥喎,仲有點魚甘香添



v) 油金魚腩
-厚切
-但唔覺突出



vi) 針魚
-我諗我第1次食到針魚
-爽身,有魚味,配以有薑蓉嘅醬油
-唔多腥



vii) 麻蝦混海膽
-用海膽混埋麻蝦蓉度
-不差,不過似乎用海膽嘅次數過多了,有點重覆



viii) 火炙赤睦魚
-表面比火槍微微燒過
-厚切


c) 紙火鍋 x 2
-開始食熟食了
-來了個紙火鍋,有蟹鉗,金目鯛,帶子,北寄貝,水菜
-因為我好少叫呢樣嘢,店員教我可以先醬蟹鉗,帶子,魚等海鮮放入鍋中
-我1直等佢滾出水泡,原來喺唔會,所以店員就過來提我哋要夾起食
-服務不錯
-味道正常



d) 漬物 x 2

-之後來了1碟漬物
-我自己1貫對漬物麻麻


 
e) 熟食 x 2
i) 鱔+釀苦瓜

-苦瓜唔喺中國種,只帶微甘啫,釀有豬肉,味道都ok
-鱔本來唔錯,肉質結實又爽口,又無泥味,可惜成排細骨無抽到出嚟,放棄

 
ii) 松葉蟹
-蟹肉絲都唔少,但鮮味微弱
 
iii) 牛柳
-牛柳又燒得幾好
-不太熟,亦有牛味
-肉都算嫩,無筋
-伴以洋蔥仔同苦瓜
 
f) 醃物 x 2
-又喺要讓味蕾間場嘅時間
-魚子伴以醃過嘅紅,白蘿蔔
 
g) 特色壽司 x 2
i) 金鯛
-無諗過仲有壽司
-很有新意
-魚皮炸過,很鬆脆,油味不重
-很細心的已塗上醬油同+有wasabi

 
ii) 左口魚邊
-將左口魚火炙
-再喺面放上小小魚生同炸物
-入口多重口感
-nice try



iii) spicy魚腩

-呢個幾樣嘢撈埋後,+以魚乾墊底
-幾有創意


 
h) 甜品
-每人可以揀2個甜品,剛好4款試晒
i) 芝麻雪糕
-正常
 
ii) creme brulee
-很淡身,面薄脆
-燉蛋部份又好似少咗d

iii) brownie
-ok

 
iv) 凍番茄伴白酒啫喱
-番茄微甜,不失番茄嘅自然微酸
-初時以為底下墊以冰粒,原來喺白酒啫喱,酒味不重
-幾創新嘅甜品,以凍番茄作甜食
後記
1) 祝友人生日快樂

2) 店內環境



3) 我第1次食omakase...........訂位時,店員很週到,問清楚我嘅喜好.............budget..............對師傅嘅安排都滿意.............對食物嘅意見亦如實告訴年青嘅師傅

沒有留言:

張貼留言