2012年12月9日 星期日

Boulangerie@西環 - 純法式pastry

Boulangerie

地址 : 西環堅尼地城爹核士街1號地下1A號舖
電話 : 2872 0811
消費 : $70/head (ie total $211)
整體評價 : good



1st visit
nov 18, 12............食完lunch,再去其下嘅餅店買d法式pastry回家..........買咗 :
1) canneles (hk$18)
-呢個喺法國好普通嘅小食,不過喺香港唔易搵到,但宜家都叫做多幾個地方找到
-呢次喺我第3次食cannele,我對佢嘅認識唔深,只聽食友講過要整到有水準同對辦,甚是艱難
-步驟繁複,溫度掌握要好,有水準嘅cannele裡面喺應該帶點runny
-呢個表面深啡色,咬落都硬挺,帶小脆,個甜味有點複雜,有點似提子乾嘅糖份甜味,又有點似高酒精嘅糖份
-中間很空心.............相信佢熱燙時會有傳聞中runny嘅效果..............可惜我買佢時,已喺室溫,連微熱都講唔上
-下次要問佢幾點出爐,再買嚟食吓試真d


2) chocolate croissant (hk$20)
-鬆度好夠,不過牛油味不足,所以有點失望
-裡面嘅朱古力餡無欺場,仲有棒子碎添,幾認真吓喎



3) vanilla eclair (hk$38)


-eclair喺我嘅心頭好,點會唔買呢
-佢1共有4隻味,今次揀咗vanilla
-個pastry鬆軟版,唔喺微挺嗰隻
-個filling幾香甜,個人就唔鍾意面嘅白色嘅glaze,有點畫蛇添足,蓋過咗清淡原味嘅pastry
-不過好多時eclair都會有呢層glaze


 

4) caramel religieuse (hk$45)
-第1次見呢個甜品名,望吓個樣,似喺我最鍾意嘅puff/ eclair/ profieroles嗰款嘢
-回家上網check先知呢個喺法式甜品,外形喺細球+1個大球內就喺custard
-又學多1樣甜品
-個caramel glaze味道偏向拖啡味多過焦味
-個custard就稱職,又滑又香



5) paris brest (hk$45)

-中間嘅棒子cream好濃棒子味,又厚又多,好滑,唔膩
-個pastry小挺,新鮮,無潮到
-又有小小朱古力粒,增+口感
-喺我食過最好嘅paris brest


6) raspberry tart (hk$45)

-有好多粒raspberry,微酸
-個皮很鬆,帶脆,都算薄
-個vanilla cream小"杰"身,唔甜
-最底下喺好似financier咁嘅蛋糕,綿密,唔實,濕度都高,唔甜
-整體夾合好好味








後記
1) 餅柜全是法式嘅pastry餅................我下次1定要買其他款試吓


1 則留言:

  1. Canneles and paris breast look so yummy.......But it is a bit too far away.

    回覆刪除